  • 181. Data: 2011-11-23 19:54:02
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Przepraszam, ja tam widze dojazd do świateł i normalne zwalnianie przed
    > światłami. Tojka na środkowym pasie robi to samo. Niby kto komu i co
    > blokuje?

    Oj Adaś, Adaś... Sam autor nawet przyznał co i dlaczego zrobił, więc jakoś
    nie chce mi się ubijać z Tobą powietrza. Marcin przynajmniej miał jaja,
    żeby się przyznać, że zachował się tak, a nie inaczej z premedytacją.
    A Ty widzę z tych, co to najgorsze chamstwo usankcjonują robieniem z siebie
    i innych idioty. Tchórze tak robią, że się wyzłośliwiają celowo, a potem
    rżną głupa "no ale przecież skąd mogłem wiedzieć, to był przypadek, że
    hamowałem i przyspieszałem dokładnie jak auto na pasie obok, gdy wszyscy
    inni odjechali na zielonym w siną dal".
    Że. Na. Da. Dla mnie EOT.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 182. Data: 2011-11-23 19:56:23
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > "Ten film wideo został usunięty przez użytkownika. " - zachowujesz się
    > jak dziecko. Najpierw wrzucasz filmy, a potem je usuwasz, bo tak Ci
    > wygodnie.

    Może się bał, że ktoś ten film wyśle na policję razem z tym wątkiem.
    W sumie wprost się przyznał, że celowo spowodował zagrożenie na drodze.
    Jasne, przewinienia na drodze powinno się karać, ale za _celowe_ ich
    prowokowanie to powinni uprawnienia odbierać ;)

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 183. Data: 2011-11-23 20:02:11
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dobrze napisał Artur, nie wiesz co było wcześniej. Nie wiesz czy
    > wcześniej Marcinek nie próbował już coś udowodnić kierowcy Toyoty.

    W ogóle co to za zastępczy temat? Adaś sobie jakąś teoretyczną sytuację
    w głowie kreuje i chce, żeby wszyscy o niej teraz dyskutowali.
    Gdyby nie było widać, że Toyota chce zmienić pas, to by pewnie wszyscy
    jej kierowcę skrytykowali i tyle. A dyskusja jest o tym, że _widać_, że
    Toyota chce zmienić pas, _widać_, że autor to celowo uniemożliwia i do tego
    _sam oba powyższe przyznał_. Tyle w temacie. Na to wpada adwokat diabła
    Adam P. i udaje idiotę z gatunku "to nie jest moja ręka". Jak kogoś bawią
    takie dyskusje, to miłej zabawy.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 184. Data: 2011-11-23 20:08:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 18:08:21 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Uważasz, że podejrzewanie i przeczucia to dobra podstawa do podejmowania
    > decyzji na drodze?

    Jeśli stawką jest moje życie - to to jest całkiem niezłe:

    "...kurcze, ten pacan zaraz coś wywinie - widać, że jedzie jak spity
    sołtys na wesele córki w ciąży, trzeba uważać bardziej, niż zwykle..."

    :-)

    --
    Bydlę

  • 185. Data: 2011-11-23 20:10:34
    Temat: Re: Odp: Odp: czym sie kieruja .....
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 18:27:38 +0000, "Karolkos" <j...@h...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ten film i ta dyskusja, być może, da do myślenia podobnie jeżdżącym
    > jak nie należy jeździć i co zrobić, aby było lepiej.

    Śmiem wątpić.
    Najlepszy dowód na to, to zachowanie autora filmu.
    Sądzisz, że cokolwiek zrozumiał lub czy cokolwiek do niego dotarło?

    > Dotyczy to kierowców
    > (...) oraz także takich jak ten z Toyoty.

    Tak, ten z toyoty (Toyota to firma!) szczególnie uczestniczył w tej dyskusji...

    --
    Bydlę

  • 186. Data: 2011-11-23 20:17:27
    Od: marcin <l...@k...cwo>

> [...]
    > Jasne, przewinienia na drodze powinno się karać, ale za _celowe_ ich
    > prowokowanie to powinni uprawnienia odbierać ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk
    mozesz smialo wysylac ten watek do kmp krakow.
    mam nadzieje ze dostaniecie wezwania na jakies badania psychiatryczne.

  • 187. Data: 2011-11-23 20:19:43
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Mysle ze bardzo pomocny bylby zapis tak minute, dwie wczesniej. Mogl byc
    > bardzo ciekawy, a pozniej kierowca toyoty juz mogl sie nie szczypac z
    > kierunkowskazami przy walce z burakiem tylko zrobil jak widac na
    > zalaczonym obrazku.

    http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

    a teraz durnie czekam na wasze dalsze ujadania.

  • 188. Data: 2011-11-23 20:20:19
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Dobrze napisał Artur, nie wiesz co było wcześniej. Nie wiesz czy
    > wcześniej Marcinek nie próbował już coś udowodnić kierowcy Toyoty.

    juz wie ze nic takiego nie bylo.

  • 189. Data: 2011-11-23 20:22:54
    Temat: Re: czym sie kieruja .....
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Śmiem wątpić.
    > Najlepszy dowód na to, to zachowanie autora filmu.
    > Sądzisz, że cokolwiek zrozumiał lub czy cokolwiek do niego dotarło?

    autor zrozumial i dotarlo do niego jak wielu idiotow i psycholi pisze na
    pms.

  • 190. Data: 2011-11-23 20:55:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:36:14 +0100, jerzu napisał(a):

    > Może nie dobra, ale przydatna. Gdyby nie moje podejrzenia i przeczucia
    > dzisiaj miałbym dzwona. Podczas wyprzedzania.

    Owszem, dobra jeśli masz sytuację, która wymaga się upewnienia - wtedy
    przeczucie dające niepewność pomaga.
    Ale nie w sytuacji, kiedy klient z pasa obok jedzie niewyraźnie i nei
    wiesz, co zamierza zrobić.

    --