  • Data: 2016-07-08 16:47:09
    Temat: Re: czym rozbujać kawał żelastwa ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Sorki, trochę przesadziłem.

    Z ta polowa czy z latwoscia policzenia mocy ? :-)

    Bo wychodzi mi, ze aby uzyskac ten 1mm odchylenia w dwie strony przy
    2kHz, to trzeba osiagnac predkosc ~12m/s i przyspieszenie rzedu 16 tys
    g.

    To nawet na te 200g silownik musi przylozyc ponad 3 tony.
    A rozpedzenie w cwierc okresu mocy 288 kW.

    Stad sie pytalem, co to za obiekt ma takie parametry :-)

    Oczywiscie i to jest mozliwe, ale cos mi sie wydaje, ze te 2mm to przy
    ~50Hz, a harmoniczne klient sobie zyczy do 2kHz.

    J.