  • Data: 2016-07-09 07:51:33
    Temat: Re: czym rozbujać kawał żelastwa ?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-08 o 19:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup

    > Moglem sie pomylic ... ale jak myslisz, czemu nie mamy 2mm amplitud przy
    > 2kHz ...

    Pod prysznicem i z solidnymi uproszczeniami wyszło mi 200 tys g jednak,
    ale mogło wyjść zero za dużo albo za mało ;) o cyfrach nie wspominając.
    Znaczy pewnie dobrze Ci wyszło.

    Chyba nie zazdroszczę wątkotwórcy jeżeli podpisał umowę. Pewnie taniej
    będzie wynająć dostawczaka z agregatem na miesiąc i stanąć pod tym
    mostem ;)
    Albo jest jednak jak pisałeś - wprawdzie harmoniczne do 2kHz, ale
    większość energii jednak znacznie niżej.

    > Ja sie na czuja czegos takiego spodziewalem, nawet wiecej.

    To chyba jednak przyzwyczajenie do rpm i przenoszenie na Hz powoduje, że
    nie zdajemy sobie sprawy że tego jest aż tak dużo.

    Pozdrawiam

    DD