  • 11. Data: 2009-04-29 08:30:21
    Temat: Re: czy widział wczoraj ktoś ...
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka

    > Okularow nie widzialem zafascynowany stringami pasazerki :)

    No bo okulary były z przodu, a stringi z tyłu ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-04-29 10:03:28
    Od: fv <f...@c...com>

    KJ Siła Słów wrote:
    > ... debila na gixerze łojącego przez Wawę późną nocą w kasku enduro i
    > przeciwsłonecznych okularach ?

    Nie wiem czy to ten, ale widziałem wczoraj debila na czymś szybkoplastikowym, który
    odkręcając
    oważnie manetkę przejechał przez skrzyżowanie na czerwonym.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 13. Data: 2009-04-29 11:14:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Magic pisze:

    > Mąż Twojej kochanki

    menzatki to Amil.

    KJ

  • 14. Data: 2009-04-29 11:22:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:

    > Nie, nikt Cie nie zauwazyl.

    No to jak nikt to nie ma pewnosci ze to bylem ja.

    KJ
    PS. Ale jakby kto pytal to kask enduro sie sprawdza do 120, potem coraz
    mniej i to nie z powodu szarpania lbem ale: halasu i tego ze od 150
    jakos niewygodnie sie oddycha.
    Okulary przeciwsloneczne zamiast gogli nie sprawdzaja sie wcale.
    Nawet w nocy.

  • 15. Data: 2009-04-29 11:26:54
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > PS. Ale jakby kto pytal to kask enduro sie sprawdza do 120, potem coraz
    > mniej i to nie z powodu szarpania lbem ale: halasu i tego ze od 150
    > jakos niewygodnie sie oddycha.

    A probowales na kole jechac? Wtedy troche inaczej wiater napiera i da
    sie oddychac. I okulary som zbedne. Nawet w nocy.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 16. Data: 2009-04-29 11:34:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > A probowales na kole jechac?

    na Kole to juz dawno nie bylem, nie po drodze mam.

    > I okulary som zbedne. Nawet w nocy.

    Ej, tu mlodziez czyta, ktos moze sobie krzywde zrobic jak Cie wezmie na
    powaznie.

    KJ

  • 17. Data: 2009-04-29 11:43:58
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > wezmie na powaznie.

    jak to jest na powaznie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 18. Data: 2009-04-29 14:11:04
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > jak to jest na powaznie?

    od tyłu? PBNW

    --

    pozdr
    pj

  • 19. Data: 2009-04-29 15:30:56
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 29 Apr 2009 16:11:04 +0200
    "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > od tyłu? PBNW

    ale kto kogo?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 20. Data: 2009-04-29 16:41:43
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote

    > od tyłu? PBNW
    ale kto kogo?

    Nie wazne, najwazniejsze w ruchaniu w dupe
    jest to zeby zawsze byc z tylu!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)