  • 1. Data: 2009-04-28 14:44:49
    Temat: czy jesli nagram film na moto i lamie w nim przepisy to moze mi ktos dac za to mandat?
    Od: a...@d...pl

    jak poloze to na jutubie np. wiadomo ze nie ma na filmie motocykle,
    mnie, numeru rejestracyjnego. ale codziennie jezdze ta trasa i jest na
    niej moj dom, moja praca i takie tam.
    ?
    pytam bo wlasnie nagralem droge z domu do pracy, i calkiem fajnie
    wyszlo. tylko raz mi sie na nie zielonym pojechalo i ta podwojna
    ciagla ;)

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 2. Data: 2009-04-28 20:05:45
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Uzytkownik <a...@d...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > pytam bo wlasnie nagralem droge z domu do pracy, i calkiem fajnie
    > wyszlo. tylko raz mi sie na nie zielonym pojechalo i ta podwojna

    Wytnij te miejsca i tyle.
    Take nagranie moze posluzyc jako dowód przeciwko tobie. W zeszlym albo 2
    lata temu jakies glupki nagraly jak zapierdalaja subaru impreza po
    Walbrzychu. Policja jakos doszla kto prowadzil i chlopak mial pozamiatane.
    Wojtek

  • 3. Data: 2009-04-29 04:27:15
    Od: j...@g...com

    On 28 Kwi, 22:05, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
    > lata temu jakies glupki nagraly jak zapierdalaja subaru impreza po
    > Walbrzychu. Policja jakos doszla kto prowadzil i chlopak mial pozamiatane.
    > Wojtek

    ano tak, tylko ten film zdaje sie wczesniej pokazaly wszystkie stacje
    informacyjne w polszy. tak sama z siebie u nas chyba policja nie lapie
    przez jutjuba - trzeba im odpowiedniej motywacji do pracy, np. jak sie
    caly kraj z nich smieje
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 4. Data: 2009-04-29 05:52:42
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 28 Apr 2009 22:05:45 +0200
    "Alti" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > lata temu jakies glupki nagraly jak zapierdalaja subaru impreza po
    > Walbrzychu. Policja jakos doszla kto prowadzil i chlopak mial pozamiatane.

    A najbezpieczniej jest zniszczyć jakiekolwiek dowody rzeczowe(filmy,
    aparat, sprzęta) ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 5. Data: 2009-04-29 06:12:55
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-29 07:52, Użytkownik Sqeeb napisał:

    > A najbezpieczniej jest zniszczyć jakiekolwiek dowody rzeczowe(filmy,
    > aparat, sprzęta) ;-)

    Jak ktoś jest "internetowy macho" i w realu przy spotkaniu z niebieskimi
    sam siebie zakapował to faktycznie lepiej zniszczyć. :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-30 06:28:51
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 28 Apr 2009 21:27:15 -0700 (PDT)
    j...@g...com wrote:

> [...]
    > informacyjne w polszy. tak sama z siebie u nas chyba policja nie lapie
    > przez jutjuba - trzeba im odpowiedniej motywacji do pracy, np. jak sie

    A to nie ma na grupie jakiegoś motocyklisty-redaktora? ;-]

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb