  • 21. Data: 2014-06-05 03:34:55
    Temat: Re: czy w europie?
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 22:04:08 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:

    > On nie potrzebuje żadnej pomocy, on pisze "z dupy" tematy na różnych
    >
    > grupach, i zadaje dziwne pytania, tylko po to by patrzeć jak mu się
    >
    > odpowiada, a nie by uzyskać odpowiedź. To jest choroba psychiczna.
    >

    > --

    173

    Raczej chorzy psychicznie są ci co w takiej sytuacji jaką opisałeś odpowiadają. Tak
    samo jest z politykami. Szerokie rzesze niezadowolonych chciały by żeby ich badano
    czy nie mają fixum dyrdum. A to wyborców trzeba by badać. Wariaci uważają ze to
    wszyscy oprócz nich są pierdolnięci. Jeśli grupowy donald robi was skutecznie w chuja
    to znaczy że ma sporą z tego frajdę.

  • 22. Data: 2014-06-05 10:36:30
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    szukam zasilacza, przetwornicy z 5 na 12 lub z 12 na 5, ale takiej ze 2A...

  • 23. Data: 2014-06-05 10:41:50
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    tusk i gronkiewicz są z was bardzo dumni...
    może nawet i moderatorzy elektrody...
    ja ze swojej strony przyznał bym wam po granciku...
    zdecydowanie się należy...

  • 24. Data: 2014-06-05 14:22:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > szukam zasilacza, przetwornicy z 5 na 12 lub z 12 na 5, ale takiej ze
    > 2A...

    I zapytałem czy rozważałeś zasilacz dwunapięciowy jako gotowy moduł.
    Zapytałem również jakiej mocy wyjściowej potrzebujesz na obu wyjściach
    osobno...
    Zapytałem również czy zasilacz może być modułem do zabudowania
    wewnątrz Twojego urządzenia, a Ty mi zacząłeś coś na temat wtyku DIN.
    Odpowiesz mi na te pytania bez pisania nie na temat o wtyczkach DIN??

  • 25. Data: 2014-06-05 17:33:37
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

> [...]
    > wewnątrz Twojego urządzenia, a Ty mi zacząłeś coś na temat wtyku DIN.
    > Odpowiesz mi na te pytania bez pisania nie na temat o wtyczkach DIN??

    mówię Ci, że dwunapięciowy z minidin6 się nie nada, wolałbym silny 12V
    lub 5V i przetwornica... a swoją drogą to jak to jest z mocą w takich
    przetowrnicach, 95% pobieranej oddwana jest do wyjścia?

  • 26. Data: 2014-06-05 18:32:28
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    kiedyś Ktos mi podał JS elektronik, ale oni nie mają odpowiednich... coś
    takiego mi potrzebne jak tam, ale większa moc...

  • 27. Data: 2014-06-05 18:35:47
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    w sumie to nie chodzi nawet o moc, to ma być małe z wbudowanym
    radiatorem na jakieś 2A ciągłego...

  • 28. Data: 2014-06-05 18:39:23
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    tusk i gronkiewicz są z was bardzo dumni...
    może nawet i moderatorzy elektrody...
    ja ze swojej strony przyznał bym wam po granciku...
    zdecydowanie się należy...

    Psychoza paranoidalna. Plus spory deficyt intelektualny. Taka jest diagnoza
    zaprzyjaźnionego psychologa klinicznego na podstawie twoich postów. Stan
    słabo rokujący.

  • 29. Data: 2014-06-05 18:45:36
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Psychoza paranoidalna. Plus spory deficyt intelektualny. Taka jest
    > diagnoza zaprzyjaźnionego psychologa klinicznego na podstawie twoich
    > postów. Stan słabo rokujący.

    pisz konkretnie eu/po-diagnoza...

  • 30. Data: 2014-06-05 22:26:44
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    > Psychoza paranoidalna. Plus spory deficyt intelektualny. Taka jest
    > diagnoza zaprzyjaźnionego psychologa klinicznego na podstawie twoich
    > postów. Stan słabo rokujący.

    pisz konkretnie eu/po-diagnoza...

    Już ci kilka razy konkretnie PiSałem, że ani nie jestem wyborcą PO ani
    specjalnym, euroentuzjastą (choć widzę pewne zalety tej organizacji na tle
    jej wielu wad). Ale to do ciebie nie trafia.
    W związku z tym "eu/po-diagnoza" jest okrutna. Deficyt intelektualny większy
    niż pierwotnie zakładany. Mówiąc wprost i po polsku, z nadzieją, że może
    zrozumiesz: jesteś zwykły przygłup.