  • 11. Data: 2014-06-04 03:39:38
    Temat: Re: czy w europie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    news:lmk3h4$g58$1@node1.news.atman.pl...
    > problem jest z wtyczką, minidin6 jest co najmniej do d...

    Problem jest z tym, że nie umiesz za bardzo rozmawiać
    z ludźmi którzy próbują Ci pomóc... Zadałem Ci kilka pytań...
    Czemu Cię trzeba tak za język ciągnąć i domyślać się
    połowy tego co nigdzie nie napiszesz?

  • 12. Data: 2014-06-04 12:38:55
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    tusk to twierdzi, że ja nie rozumiem...

    problem jest błachy, dostępne gniazda minidin6 do obudowy mają za mały
    gwint i nie dadzą się zamontować w obudowie plastikowej...

    poza tym minidin6 łatwo uwalić, lepszym rozwiązaniem jest 2,1/5,5...

  • 13. Data: 2014-06-04 14:18:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > gwint i nie dadzą się zamontować w obudowie plastikowej...
    >
    > poza tym minidin6 łatwo uwalić, lepszym rozwiązaniem jest 2,1/5,5...

    Czy Ty specjalnie próbujesz zrazić osoby które próbują Ci pomóc?
    Czy odstraszasz je nieświadomie?

  • 14. Data: 2014-06-04 14:38:32
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    wina jest obustronna, ja nie lubię tuska, a wszyscy się z tego powodu
    obrażają... szkolenie PO-EU zaliczone widać...

  • 15. Data: 2014-06-04 18:51:24
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    wina jest obustronna, ja nie lubię tuska, a wszyscy się z tego powodu
    obrażają... szkolenie PO-EU zaliczone widać...

    Twoim problemem jest to, że zioniesz katolicką miłością bliźniego.

  • 16. Data: 2014-06-04 21:51:13
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    gadanie.......

  • 17. Data: 2014-06-04 22:04:08
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-06-04 14:18, Pszemol pisze:
    > "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > Czy Ty specjalnie próbujesz zrazić osoby które próbują Ci pomóc?
    > Czy odstraszasz je nieświadomie?
    On nie potrzebuje żadnej pomocy, on pisze "z dupy" tematy na różnych
    grupach, i zadaje dziwne pytania, tylko po to by patrzeć jak mu się
    odpowiada, a nie by uzyskać odpowiedź. To jest choroba psychiczna.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 18. Data: 2014-06-04 22:23:17
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    gran temu panu, grant temu panu, grant!!!

  • 19. Data: 2014-06-05 00:53:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > wina jest obustronna, ja nie lubię tuska, a wszyscy się
    > z tego powodu obrażają... szkolenie PO-EU zaliczone widać...

    Szukasz tego zasilacza czy będziesz politykę uprawiał?

  • 20. Data: 2014-06-05 01:22:17
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-04 22:23, tusk, donald tusk pisze:
    > gran temu panu, grant temu panu, grant!!!

    A tobie granat, w wiadomo co.

    --
    pozdrawiam
    MD