  • Data: 2010-07-01 12:37:02
    Temat: Re: czy to radyjko ma prawo zadziałać? ;)
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm... W opisie jest mowa o kilku metrach.

    Hmmm... ciężko się przemieszcza z takim kawałkiem

    > Też chyba coś takiego skleciłem dawno temu, jeszcze jako dzieciak. Można
    > powiedzieć, że od jakiegoś czasu wracam do starego hobby. Z tym, że
    > dzisiaj mogę sobie pozwolić na więcej - jakieś konstrukcje
    > krótkofalarskie itp.

    Też zaczynałem na radyjkach, a skończyło się na krótkofalarstwie.
    Chociaż teraz, to też poszło w odstawkę.

    > Chodzi o projekt z MT? Ten też widziałem. Również zastanawiałem się jak
    > to działa, a konkretnie jak jeden ze wzmacniaczy z UL1321 spisuje się w
    > warunkach w.cz.

    Radyjko spisywało się super. Towarzyszyło mi ze dwa sezony z plecakiem.
    Pamiętam nawet jak przytrafiła mi się awaria słuchawek podczas wędrówki z
    plecakiem. Jedyne wyjście w tamtych czasach to naprawić. Wstąpiłem więc do
    jakiegoś zakładu RTV z prośbą o naprawę. Pan się bał tego ruszać, więc
    skończyło się na wypożyczeniu lutownicy i cyny :-)

    --
    Desoft