  • Data: 2022-10-15 12:01:14
    Temat: Re: czy to fake?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.10.2022 17:27, J.F wrote:

    > strategia dobra, ale nie zawsze wykonalna.

    > Ale widzisz - kolega pyta jak dojechac do tego parkingu.
    > Nieduzo pewnie trzeba 10-30 minut, ale przysypiasz ...

    wykonalna zawsze, przetestowane - tylko trzeba się do tego przyzwyczaić
    i nie wymuszać szczególnie ostatnich km "bo nie opłaca się iść spać tuż
    przed domem".
    Swego czasu jeździłem bardzo dużo i często po długiej pracy/ 'maratonie'
    z niewielką ilością snu. Zdarzało mi się zatrzymać 20 minut od domu,
    żeby się przespać 15 minut, mimo że normalnie w aucie bardzo ciężko mi
    się zasypia (ja to potrzebuję leżeć a nie siedzieć). Na kilka minut
    potrzebne do znalezienia miejsca postoju wystarczało otworzenie okna,
    śpiewanie, żucie gumy czy wtedy zapalenie fajki...
    A przy postoju zwykle ustawiałem budzik na 30-60 minut, a wstawałem
    często po 15 minutach (czasem nawet nie zasnąłem, ale miałem zamknięte
    oczy - choć zwykle spałem). Człowiek niby bardziej zmęczony, ale zimna
    woda na twarz i po 5 minutach jazdy nagle czujesz się 100x lepiej.

    Lukasz