  • Data: 2022-10-13 21:18:52
    Temat: Re: czy to fake?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Oct 2022 06:31:07 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > No to jeszcze problem, czy jak tak już przysypiasz, to będziesz pamiętał o
    zazbrojeniu tego systemu...
    > W pociągach i tramwajach od lat mechanizm czuwaka.
    > Czy to z koniecznością "zbijania" co jakiś czas - pociągi - czy też jako dodatkowy
    pedał (plus wyhylenie
    > ręcznego zadajnika jazdy - oczywiście w "joystickowcach" - żeby nie trzeba było
    ciągle deptać) - jak czuwak
    > niezbity/niewciśnięty to pełne hamowanie.
    > Zapewne obudzi - ale czy akurat na drodze byłoby to dobre...

    ten co wymaga ciaglego wciskania jest zawodny,
    ten co okresowego - za wolny jak na drogi.

    > No i wracając do początku - sens będzie to miało tylko wtedy, kiedy będzie aktywne
    ZAWSZE.

    no i ta kamerka chyba ma taka byc, co lepsze samochody maja cos
    podobnego na wyposazeniu.

    Ale widzialem jakis prosty aparacik na ucho, ktory rejestrowal
    opuszczenie glowy. Jak sie mialo zwyczaj zakladania, to mogl pomoc :-)

    J.