  • Data: 2022-10-14 23:01:08
    Temat: Re: czy to fake?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Oct 2022 14:23:53 +0200, J.F napisał(a):

    > Mniejsza o niesmiertelnosc - ile to zlotych i pkt w nowym
    > taryfikatorze ? :-)
    >
    > A dalej - jest cos takiego jak "patrol autostradowy".
    > Przyjadą, zauwazą, obudza i każą sp* :-)

    Wojtek Cejrowski w którymś ze swoich materiałów mówił, jak w USA instruował
    go lokalny szeryf, że nie wolno spać w samochodzie w nocy w parku
    narodowym.
    Jedyna możliwość, to naprawa światełka w podsufitce (a może naprawa
    podsufitki?) - czyli trzeba spać na wznak na tylnej kanapie, a jak patrol
    obudzi, to "właśnie wymieniałem żarówkę w podsufitce" ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam