  • Data: 2010-11-05 09:58:57
    Temat: Re: czy straz miala racje?
    Od: "PH" <P...@p...news> szukaj wiadomości tego autora

    news:ib0gab$q7g$1@news.onet.pl...
    > 2010-11-05 09:41:03 PH

    > Aha, to już wiem dlaczego jak ktoś nie ma gdzie normalnie
    > zaparkować, to parkuje na pasie zieleni, albo wręcz na jezdni,
    > załącza awaryjne i zadowolony. Wtedy się go SM nie czepnie.

    odwracasz Alika ogonem :)

    > Jak jadących obok to dotyczy? Nijak.
    > W niczym to auto im nie przeszkadza.
    rozumiem że jak jedziesz to zakładasz klapki na oczy takie jak miała "nasza
    szkapa" i nie widzisz nic poza swoim pasem??

    > Dopóki nie biega po jezdni może być zafrapowany ile chce.

    awaria! ten samochód miał awarię i stoi na pasie zieleni wchodzącym w skład
    pasa drogowego. włączenie świateł awaryjnych w tym przypadku jest lepsze niż
    stanie na pozycyjnych albo całkowite wyłaczenie świateł.