  • 111. Data: 2011-07-03 17:49:16
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szufla

    > Nie przy okazji, tylko "rowniez", gdyby ktos sie pojawil na przejsciu w
    > trakcie oczekiwania do lewoskretu. Dlatego wlasnie pojazdy nie
    > zatrzymuja sie na pasach.

    Wiesz co to znaczy "ZATRZYMAŁ SIĘ W CELU"? Jeśli nie, to zapytaj na
    polskim w swoim gimnazjum.

    > W takiej sytuacji jestes zobowiaznay zwolnic i
    > upewnic sie, ze na przejsciu przed stojacym autem nie znajduje sie
    > czlowiek.

    Tak.

    > I taka wlasnie sytuacja podchodzi pod ten przepis.

    Nie.

  • 112. Data: 2011-07-03 17:51:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > A jakie to ma znaczenie? Wcześniej jechały w tym samym kierunku.
    > Kierunek zmienią dopiero na skrzyżowaniu.

    Takie ma znaczenie, że tam mowa jest o pojazdach, które zatrzymały się w
    celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu, a nie o takich, które sobie już
    stały z tego czy innego powodu, a pomiędzy nimi przeszedł pieszy.

    Czy to naprawdę takie skomplikowane?

    > A skąd wiesz? Bo ja twierdze, że równie dobrze pojazd zatrzymał się
    > przed przejściem, żeby przepuścić pieszego.

    Na przejściu się z zasady nie staje.

    > I Tobie nie wolno na pałę
    > wjeżdżać na przejście dla pieszych.

    Napisałem gdzieś, że wolno?

  • 113. Data: 2011-07-03 18:19:02
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Wiesz co to znaczy "ZATRZYMAŁ SIĘ W CELU"? Jeśli nie, to zapytaj na
    > polskim w swoim gimnazjum.

    O ja pierdole! To w jakim celu auto zatrzymalo sie przed pasami czekajac do
    lewoskretu. Slucham ?:)

    PS. Mature zdawalem dlugo przed kretynska reforma szkolna , na ktora jak
    widze ty zdazyles sie zalapac :)

    sz.

  • 114. Data: 2011-07-03 18:27:25
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-03 18:19, szufla pisze:

> [...]
    > lewoskretu. Slucham ?:)
    >
    > PS. Mature zdawalem dlugo przed kretynska reforma szkolna , na ktora jak

    Nie przetłumaczysz.

    Shrek.

  • 115. Data: 2011-07-03 18:27:27
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Grunwaldzka na odcinku przy lecznicy dla zwierząt. Kilka razy widziałem na
    > własne oczy jak taki "ścigant" o mało co nie trafił pieszego próbującego
    > przejść przez jezdnię.
    Tutaj?
    http://tnij.org/gru248
    To taki krótki prawy pas?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 116. Data: 2011-07-03 18:28:58
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Sun, 3 Jul 2011, Sylwester Łazar wrote:

    > Tutaj?
    > http://tnij.org/gru248

    Mniej-więcej tutaj :)

    > To taki krótki prawy pas?

    Tam są normalne dwa pasy do jazdy w obu kierunkach. Rano korek stoi na
    pasie w stronę centrum, po południu na pasie w stronę Plewisk ;-)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 117. Data: 2011-07-03 18:31:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    Sunday, July 3, 2011, 2:17:00 PM, you wrote:

    [...]

    > Ponownie proszę, żebyś przeczytał raz jeszcze i spróbował zrozumieć.
    > Zabronione jest "Omijanie pojazdu, który jechał w tym samym kierunku,
    > lecz zatrzymał się w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu".

    Możesz to napisać i milion razy - doczekasz się jedynie PLONKa za
    głupotę - sam nie rozumiesz banalnie prostego przekazu a innym
    wmawiasz, że nie rozumieją.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 118. Data: 2011-07-03 18:32:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Jul 2011 18:27:25 +0200, Shrek wrote:

    >Nie przetłumaczysz.

    Czego chcecie - w tym roku mature zdalo 75% - znaczy sie to jest
    powazny egzamin.

    J.

  • 119. Data: 2011-07-03 18:34:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    Sunday, July 3, 2011, 2:57:15 PM, you wrote:

    [...]

    > Zatrzymały się w celu skręcenia w lewo i tak sobie stały czekając na
    > możliwość skrętu. A pieszy skorzystał z okazji, że już stały i wyszedł z
    > pomiędzy nich. Nikt się nie zatrzymywał "W CELU USTĄPIENIA PIERWSZEŃSTWA
    > PIESZEMU", a o tym mówi ten przepis. Spróbuj go zrozumieć. To nie powinno
    > Cię przerastać.

    A skąd Ty wiesz, dlaczego zatrzymał się przed przejściem dla pieszych
    pojazd? Na jakiej podstawie możesz stwierdzić, że nie dla
    przepuszczenia pieszego, skoro do rozwałki pieszych za chwilę
    dochodzi? Jak mocnego dowodu jeszcze trzeba? Pojazd z lewej ustąpił
    pierwszeństwa pieszemu czy zablokował przejscie dla pieszych?

    *PLONK!* warning!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 120. Data: 2011-07-03 18:35:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jul 2011 18:19:02 +0200, szufla wrote:

    >O ja pierdole! To w jakim celu auto zatrzymalo sie przed pasami czekajac do
    >lewoskretu. Slucham ?:)

    Zapewne w celu takim zeby pasy byly wolne na wypadek gdyby
    przechodzili piesi. Albo zeby umozliwic przejscie pieszym czekajacym
    na wysepce.
    W obu przypadkach to nie jest "w celu ustapienia pierwszenstwa",
    ktorego pieszy na wysepce ani na chodniku nie posiada.

    J.