eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy obraz z monitoringu jest naprawdę taki kiepski ? dlaczego ?Re: czy obraz z monitoringu jest naprawdę taki kiepski ? dlaczego ?
  • Data: 2010-01-08 11:01:20
    Temat: Re: czy obraz z monitoringu jest naprawdę taki kiepski ? dlaczego ?
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ads pisze:
    > Witam,
    > Tak się zastanawiamy ze znajomymi,czy obraz,jaki często pokazują media w
    > relacji z wypadku lub innego zdarzenia na drodze, a pochodzący z monitoringu
    > miejskiego (np. monitoring tunelu pod rondem w Katowicach,czy okolice DTŚ)
    > jest zbieżny z tym,co widzą osoby monitorujące dane miejsce,czy jest on
    > poddawany obróbce mającej na celu pogorszenie jakości - tak,aby nawet marka
    > pojazdu była słabo widoczna ?
    >
    > Zastanawiam się, czy , jeśli jest to rzeczywisty obraz, jaki widoczny jest na
> [...]

    Pewnie zależy od tego jak bardzo pazerny był wykonawca.
    Możliwości są ogromne, kilka lat(~5) temu przyglądałem się instalacji
    kamer miejskich w jednym z miast dla straży wiejskiej, było to 5 kamer
    na głowicach obrotowych, nie pamiętam parametrów, ale w wymaganiach było
    aby pozakładać maskowanie na okna, które były w zasięgu kamery bo bardzo
    szczegółowo można było zobaczyć co się w mieszkaniach dzieje. Nagłówki
    gazet można było przeczytać spokojnie z odległości 100m może i więcej.

    Wtedy nie było to jakieś super nie wiadomo co, więc tym bardziej teraz.

    Pozdrawiam
    Rafał