  • Data: 2009-02-25 06:45:38
    Temat: Re: czy mogę prośić o pomoc w wyborze APARATU kompaktowego?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle, ze odbywa sie to kosztem jakosci (i ceny). Poza tym w praktyce z
    > robieniem zdjec pod woda nie jest tak rozowo, jak mogloby sie wydawac -
    > potrzebujesz naprawde silnego swiatla, a i tak zdjecia nie beda tak
    > wyrazne, jak tego oczekujesz. AF bedzie wylaczony (ostrosc ustawiona na
    > stale, hiperfokalna), a ISO zapewne dosc wysokie.
    > Mam taki wodoodporny aparat (Pentax WP) i uzywam go glownie do... makro.
    > Pod woda w polskich warunkach zupelnie sie nie sprawdza.

    Rany, w życiu bym nie robiłzdjęć w polskim bajjurze :)
    Miałem na myśli bardziej morze czerwone.

    Więc bardziej namawiasz mnie na pokrowiec?

    OK, a jeśli pokrowiec, to jaki aparat (kieszkonkowy, tzn. jak najbardziej
    płaski - taki by mógł nie wypychać kieszeni) z rozsądną jakością polecasz?
    Panasonic L3 jest super, ale niestety za głęboki - obiektyw wystaje.

    MS