  • 1. Data: 2010-10-17 01:26:11
    Temat: czy ktoś tu posiada amerykańskiego vana?
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2010-10-17 01:34:07
    Temat: Re: czy ktoś tu posiada amerykańskiego vana?
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 3. Data: 2010-10-17 06:20:10
    Od: JAM <j...@y...com>

    > - oldsmobile silhouette,
    > - ford windstar,
    > - chevrolet astro
    >
    > poszukuje opinii z pierwszej ręki
    >
    > --
    > P0zdrawiam
    > p0li
    > hydro rulez ;)
    > prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki

    Niektore posiadalem w przeszlosci. A o co chodzi ?

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 4. Data: 2010-10-18 10:16:27
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > typu:
    > - ford windstar,

    jeździłem windstarem 5 lat...,
    jeśli się nie psuje to b. wygodnie i super auto,
    miałem silnik 3.3 z gazem, spalania 17 lpg w mieście,
    niestety części drogie....,
    zaliczyłem pad skrzyni (automat)
    komfortowe, ale drugi raz już nie chce.
    pozdr.
    Gr

  • 5. Data: 2010-10-18 23:18:48
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-10-18 10:16:27 niejaki gr napisał:

    > jeździłem windstarem 5 lat...,
    > jeśli się nie psuje to b. wygodnie i super auto,
    > miałem silnik 3.3 z gazem, spalania 17 lpg w mieście,
> [...]

    a z którego roku miałeś auto ?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2010-10-19 07:41:07
    Od: cezy <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-17 01:26, p0li pisze:

    > typu:
    > - ford econoline,
    > - chevy van g20,
    > - gmc ventura,
    > - pontiac montana,
    > - chevy venture,
    > - oldsmobile silhouette,
    > - ford windstar,
    > - chevrolet astro
    >
    > poszukuje opinii z pierwszej ręki

    Ford windstar to nie van tylko minivan

  • 7. Data: 2010-10-19 08:30:01
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a z którego roku miałeś auto ?

    ostatni rok tego silnika 3.3 - 1995 rok - jeździłem z 5 lat...
    pozdr.
    s.

  • 8. Data: 2010-10-20 13:45:30
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > - oldsmobile silhouette,

    ja mam..co prawda transsporta ale to to samo co siluet :-)rok 95, motorek 3,8 :-
    ) buda plastykowa :-)

  • 9. Data: 2010-10-20 23:24:29
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-10-20 13:45:30 niejaki ..:maniek:.. napisał:

    > ja mam..co prawda transsporta ale to to samo co siluet :-)rok 95, motorek 3,8 :-
    > ) buda plastykowa :-)

    jak wrażenia z eksploatacji?
    mocno psujliwy?
    jak koszta serwisu i części?
    jak komfort na długich trasach?

    o spalanie nie pytam bo to dla mnie mało ważne

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl