  • Data: 2010-01-07 18:13:52
    Temat: Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk zapodal(a):

    > Jassssne. Gdzie? (nie zabierając przy okazji backslashów, podkreśleń
    > i innych takich).
    > ATSD, szczytem perwersji był dla mnie któryś układ, który wymagał
    > pisania cyfr z shiftem. O, znalazłem, to było francuskie AZERTY.

    Wtrącając się: kiedyś mieliśmy ten temat ze znajomymi z 'niepoddańczych'
    krajów, którzy mają na swoich klawiaturach znaki narodowe. Oni obserwując
    nasza sytuację - czyli klawiaturę US ze znakami narodowymi z altem
    wykazywali pewną 'zazdrość' - twierdząc że jest to rozwiązanie uniwersalne,
    wygodne (np brak problemu z kupnem laptopa z właściwą klawiaturą), była
    też mowa o 'cyfrach z shiftem'. A także zdziwienie, że się oparliśmy pędowi
    do modyfikacji układu klawiatury:)
    Z czym się zgadzam, układ programisty jest bardzo dobry.

    --
    pozdrawiam, Zbylut