  • Data: 2023-10-30 15:43:23
    Temat: Re: czy i jak reperowac te wtyczke do lamki ledowej?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Oct 2023 13:18:49 +0100, Piotr Gałka wrote:

    > Też się zdziwiłem :)
    > Z 6 lutownic jakie mam użyłbym do tego transformatorówki, którą sobie
    > kupiłem w czasie chwilowego postoju na Słowacji w drodze powrotnej ze
    > studenckiej wyprawy kajakowej 'Jugosławia 80'.
    >
    > Z 10 lat temu w sklepie byłem świadkiem takiej sceny. Mama z około 12
    > letnią córką kupowały jakiś elektryczny drobiazg. Mama się zastanawiała,
    > czy się nada. Córka mówi, przecież to wystarczy tu i tu przylutować.
    > Mama: a kto nam to zrobi?. Córka: tata. Mama: tata ??!!

    We wroclawiu za PRL bylo takie szemrane targowisko przy ul
    Krakowskiej.
    No i kolega sie tam raz wybrał lutownice kupić. A tam wszystko -
    mięso, mydło i powidło.
    Pyta sie kogos czy gdzies sie da lutownice kupic, ten
    "chodz pan za mną", prowadzi do jakiegos stoiska,
    "Heniu, tu pan lutownice chce kupic.
    Henio sięga pod lade, i wyciąga pudełko ... kastetów :-)

    J.