  • 11. Data: 2024-06-03 18:23:33
    Temat: Re: czy grad zbił wam szybę?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.06.2024 o 17:04, J.F pisze:

    > A co:
    > -letnie opony na suchym, mroźnym asfalcie, to jakoś słabo trzymają?

    Oczywiście. Guma jest twarda to jest poślizg. Zamiast gumy użyj stalowej
    obręczy :) żebyś doświadczył większej różnicy.

    > -na na mokrym asfalcie ... tylko u albo 0C, albo słona woda :-)
    > -a letnie na ciepłym śniegu to dają radę ? :-)

    Taa, ciepły śnieg. Weś się jebnij :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2024-06-03 18:30:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jun 2024 18:23:33 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Oczywiście. Guma jest twarda to jest poślizg.

    Istotny?

    > Zamiast gumy uĹźyj stalowej
    > obręczy :) żebyś doświadczył większej różnicy.

    A stalowe "kolce" na oponie mogą być?

    i mówisz, ze to kwestia twardości, a nie stali?

    > Taa, ciepły śnieg. Weś się jebnij :)

    No taki jak w Gnieżnie, pod koniec ciepłego maja :-)

    J.

  • 13. Data: 2024-06-03 18:53:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 12:23, J.F pisze:

    > Wiecej tam wody niż śniegu na ulicach, a jesli samochód zaparkowany na
    > górce, to może lepiej go nie ruszać ? :-)
    >
    > P.S. Jak katalizator/ECU/silnik znosi brodzenie w wodzie?

    Zastanawiam się jak by wyglądała technika, gdyby zamiast deszczu padał
    grad? :)

    Robert

  • 14. Data: 2024-06-03 19:08:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jun 2024 18:53:54 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Zastanawiam się jak by wyglądała technika, gdyby zamiast deszczu padał
    > grad? :)

    Daszki nad szybami ? :-)

    Albo szyby plastikowe, bardziej odporne :-)

    J.

  • 15. Data: 2024-06-03 21:05:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ile jeszcze musi minąć lat, żeby userzy zrozumieli, że opony zimowe są
    > robione z myślą o temperaturze a nie o śniegu?
    > Jprdl.

    To po co mają lamelki i dlaczego chujowo odprowadzają wodę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2024-06-03 21:06:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 17:04, J.F pisze:

    > A co:
    > -letnie opony na suchym, mroźnym asfalcie, to jakoś słabo trzymają?

    Tak - są twarde czyi "plastikowe" a nie gumowe.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2024-06-03 23:47:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 3 Jun 2024 15:42:13 +0200, w <v3kh8j$blge$1@news.icm.edu.pl>, LordBluzg(R)??
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ile jeszcze musi minąć lat, żeby userzy zrozumieli, że opony zimowe są
    > robione z myślą o temperaturze a nie o śniegu?

    Błąd.

  • 18. Data: 2024-06-04 02:32:08
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Oczywiście. Guma jest twarda to jest poślizg. Zamiast gumy użyj stalowej
    > obręczy :) żebyś doświadczył większej różnicy.

    A jadę sobie tak kiedyś. Styczeń, słoneczko świeci, więc w kabinie ciepło
    (efekt szklarni się robi), czysty asfalt, letnie opony (chyba nawet nie
    zmieniałem na zimę, bo nie jeździłem). Samochód bez ABSu. 50 na godzinę,
    może mniej. Myślami jestem gdzie indziej. Dojeżdżam do drogi z
    pierwszeństwem i z dużym ruchem, delikatnie hamuję. A wuja, mogę sobie
    hamować. Leci samochód jak sanki z górki. Zmiotłoby mnie z planszy. Jakoś
    ostatkiem przytomności zaciągnąłem ręczny, skręciłem kierownicę, obróciło
    mnie ze dwa razy, ale zatrzymałem się. Nie polecam.

    --
    Trzy lwy spotkały się na pustyni. Pierwszy jęcząc mówi:
    - Zjadłem Amerykanina z wrzodem żołądka i od wczoraj jestem chory.

  • 19. Data: 2024-06-04 09:42:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ostatkiem przytomności zaciągnąłem ręczny, skręciłem kierownicę, obróciło
    > mnie ze dwa razy, ale zatrzymałem się. Nie polecam.

    Jadę sobie kiedyś, świeżo kupionym autem na zimówkach i wjeżdżam na
    wiadukt na "ślimaku". Śniegu nie ma -5C, pacze a tam chyba wypadek bo 4
    auta stoją po bokach, zbliżam się a one kręcą kułkami i stojo. Ich mina
    bezcenna jak ich wyprzedzam. Zimowy zlot fanów letnich opon, pomyślałem
    i pognałem dalej :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2024-06-04 18:20:20

    Tue, 4 Jun 2024 09:42:54 +0200, w <v3mgi8$es3u$1@news.icm.edu.pl>, LordBluzg(R)??
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > auta stoją po bokach, zbliżam się a one kręcą kułkami i stojo. Ich mina
    > bezcenna jak ich wyprzedzam. Zimowy zlot fanów letnich opon, pomyślałem

    Czy te auta są teraz z nami w pokoju? :D