  • 21. Data: 2024-06-04 19:31:06
    Temat: Re: czy grad zbił wam szybę?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jun 2024 00:32:08 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > A jadę sobie tak kiedyś. Styczeń, słoneczko świeci, więc w kabinie ciepło
    > (efekt szklarni się robi), czysty asfalt, letnie opony (chyba nawet nie
    > zmieniałem na zimę, bo nie jeździłem). Samochód bez ABSu. 50 na godzinę,
    > może mniej. Myślami jestem gdzie indziej. Dojeżdżam do drogi z
    > pierwszeństwem i z dużym ruchem, delikatnie hamuję. A wuja, mogę sobie
    > hamować. Leci samochód jak sanki z górki. Zmiotłoby mnie z planszy. Jakoś
    > ostatkiem przytomności zaciągnąłem ręczny, skręciłem kierownicę, obróciło
    > mnie ze dwa razy, ale zatrzymałem się. Nie polecam.

    Ale IMO to nie twarde letnie opony, tylko gołoledz na tym niby czystym
    asfalcie.

    J.

  • 22. Data: 2024-06-04 19:34:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jun 2024 09:42:54 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Jadę sobie kiedyś, świeżo kupionym autem na zimówkach i wjeżdżam na
    > wiadukt na "ślimaku". Śniegu nie ma -5C, pacze a tam chyba wypadek bo 4
    > auta stoją po bokach, zbliżam się a one kręcą kułkami i stojo. Ich mina
    > bezcenna jak ich wyprzedzam. Zimowy zlot fanów letnich opon, pomyślałem
    > i pognałem dalej :)

    nigdy nie miałem jakis topowych letnich, opon, ale kiedys dawno
    jezdziłem, jak wszyscy, na "zwykłych", bezprzymiotnikowych, i takich
    cudów na asfalcie nie doświadczałem.

    Co innego na śniegu, albo na lodzie.
    Ale na lodzie to i zimówki nie dają rady.

    J.

  • 23. Data: 2024-06-04 21:56:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.06.2024 o 19:34, J.F pisze:

    > nigdy nie miałem jakis topowych letnich, opon, ale kiedys dawno
    > jezdziłem, jak wszyscy, na "zwykłych", bezprzymiotnikowych, i takich
    > cudów na asfalcie nie doświadczałem.

    Cały Wrocek wtedy był jeszcze w "kocich łbach" więc po asfalcie nie
    jeździłeś :D
    .

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2024-06-05 10:34:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jun 2024 21:56:10 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Cały Wrocek wtedy był jeszcze w "kocich łbach" więc po asfalcie nie
    > jeździłeś :D

    Ale wyjezdzałem tez poza miasto :-)

    P.S. Ulica Ćwiczebna ... nie zna kocich łbów, kto nią nie przejechał
    :-) Ale dawno nie jechałem ... moze rozebrali ?

    J.

  • 25. Data: 2024-06-05 11:00:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.06.2024 o 10:34, J.F pisze:
    [...]
    > Ale wyjezdzałem tez poza miasto :-)
    >
    > P.S. Ulica Ćwiczebna ... nie zna kocich łbów, kto nią nie przejechał
    > :-) Ale dawno nie jechałem ... moze rozebrali ?

    Cały Wrocek kiedyś był ćwiczebny dla układu zawieszenia. Ile razy tam
    przejeżdżałem, jadąc w góry to testowałem zawieszenie :D
    Teraz jest już obwodnica, więc omijam te leje po bąbach :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 26. Data: 2024-06-05 14:27:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Jun 2024 11:00:37 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    > przejeżdżałem, jadąc w góry to testowałem zawieszenie :D
    > Teraz jest już obwodnica, więc omijam te leje po bąbach :D

    Kto nie przejechał Ćwiczebną, ten nie wie co mówi :-)

    Choć akurat lejów tam mało.

    Ale ... Wrocław sie chowa przy Wałbrzychu i okolicach :-)

    J.