  • Data: 2012-04-20 01:32:31
    Temat: Re: czy fotografia ma jeszcze sens?
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, April 19, 2012 5:47:39 PM UTC-4, marek augustynski wrote:

    > Fotografia to zatrzymany obraz rzeczywistości lub tego co uznajemy za
    > rzeczywistość i taki jej sens. Pytanie jakie formułujesz pojawia się
    > od początku istnienia fotografii. Skłonność do jego zadawania dzisiaj
    > ma jednak inną genezę. Wynika z powszechności, czyli z zachwiania
    > wartości. To z kolei sprowadza się do trudności wykonania rzekomo
    > znaczącej fotografii. Każdy kto myśli o swoim zajęciu chcąc nie chcąc
    > staje przed ścianą. Moment ten jest krytyczny i określa kierunek.
    > Tak, fotografia ma sens jak każde inne zajęcie.

> [...]

    100% racji.
    Jak sie chce robic cos dobrze, to trzeba sie temu poswiecic.
    39 lat temu znalazlem sobie sposob na zycie i na zarabianie, zwiazane z profesja
    fotograficzna.
    Malo jest dziedzin fotografii, z ktorymi nie mialbym do czynienia zawodowo w tym
    okresie czasu.
    Cieszy mnie kazda praca fotograficzna i kazde nowe wyzwanie z tym zwiazane.
    Dzieki fotografii cyfrowej, praca stala sie dozo latwiejsza.
    Nie zanosi sie, abym wymiekl w tym zawodzie.
    Fotografia, to wspanialy swiat, pelen wielkich mozliwosci.

    Slon
    (gdybys nie skapowal sie, to wyklikal powyzsze, veri zawodowiec}.