  • 11. Data: 2009-03-29 12:36:10
    Temat: Re: czy eos 400d to dobry aparat?
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał bartekk na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    > "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl> wrote in message
    > Z kitowym 18-55,

    Z kitowym 18-55 IS.

    > czy masz jakies inne szkla?

    55 - 250 IS.

    Do tego druga bateria, chociaż trzyma dłuugo.

    > Jak sie sprawuje?

    Wrażenia z przesiadki z S3 IS baardzo pozytywne
    Zwłaszcza pod względem większej ostrości i mniejszych szumów.

    Jak z S3 IS zdjęcia zwykle nie nadawały sie do pokazania
    (no poza takimi 'w pełnym słońcu') bez odszumienia,
    tak z 1000D nadają się spokojnie :o)

    Na stronie (http://wiki.smutek.pl) można podgladnąc zmiany.
    Robię wciaz to samo - to notatki ze spacerów i wycieczek,
    to koncerty. Piersza galeria z 1000D to "11.o1.2oo9. XVII
    finał WOŚP" - i wszystko co później ('powyżej').

    Jedyne co mnie nieco 'męczy' to lekkie przesunięcie ku czerwieni
    odwzorowania kolorów - zwłaszcza przy dziwnym świetle scenicznym
    i koncertowym trzeba troszke pokombinować.
    Wiem, że powinienem pracować w RAWach, ale na razie nie bardzo
    mi się chce za to zabierać - zwłaszcza że czasu też mam jakoś
    mniej ostatnio... Nie żebym narzekał :o)

    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
    8o ^ / And my hand takes hold in judgement

  • 12. Data: 2009-03-29 14:08:59
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    bartekk pisze:
    > Mam możliwość kupienia w dobrej cenie eosa 400d z Canonem 17-85 i
    > Tamronem 75-300. Do tej pory focilem Canonem S3 IS, ale lustro kusi mnie
    > i neci coraz bardziej. Czy poczuje roznice po przejsciu na lustrzanke,

    no co najmniej pół kilograma różnicy

    > czy warto?

    warto spróbować

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 13. Data: 2009-03-29 21:13:48
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    > Jedyne co mnie nieco 'męczy' to lekkie przesunięcie ku czerwieni
    > odwzorowania kolorów

    czyżby 1000D nie miał "shift color" i "color bracketing" ?

  • 14. Data: 2009-03-29 22:51:48
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    Karol J. wrote:

    > czy?by 1000D nie mia? "shift color" i "color bracketing" ?

    A co to takiego?
    Robisz w rawie i kolory "ustawiasz" tak jak ci się podoba.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 15. Data: 2009-03-30 13:31:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 29 Mar 2009 23:51:48 +0100, Pawel W. wrote:

> [...]

    Wiem, że powinienem pracować w RAWach, ale na razie nie bardzo
    mi się chce za to zabierać - zwłaszcza że czasu też mam jakoś

    Jezeli ktos pisze, ze nie robi raw i narzeka na zafarb w jedna strone,
    to akurat ,,WB shift'' jest tutaj calkiem niezlym pomyslem. O ile 1000D
    nie jest z tej opcji okastrowany (nie sadze).

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 16. Data: 2009-03-30 14:00:45
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    Michal Tyrala wrote:
    > Jezeli ktos pisze, ze nie robi raw i narzeka na zafarb w jedna strone,
    > to akurat ,,WB shift'' jest tutaj calkiem niezlym pomyslem. O ile 1000D
    > nie jest z tej opcji okastrowany (nie sadze).

    Albo niech sprawdzi monitor, bo może to małpka wcześniej przekłamywała
    kolory tak nieszczęśliwie, że skompensowała złe ustawienie monitora ;)
    Poza tym światło sceniczne - jakie ono naprawdę jest?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 17. Data: 2009-03-30 14:18:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 30 Mar 2009 15:00:45 +0100, Pawel W. wrote:
    > Poza tym światło sceniczne - jakie ono naprawdę jest?

    Dobre pytanie ;)

    pozdrawiam,

  • 18. Data: 2009-03-31 20:28:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Mar 2009, Krzysztof 45 wrote:

    > Nikt nie przytoczył, to na pewno waga,

    ...i hałas...

    > a reszta od Ciebie zależy.

    Ano :)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2009-04-01 18:22:33
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    napisał Michal Tyrala na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    > Jezeli ktos pisze, ze nie robi raw i narzeka na zafarb w jedna strone,
    > to akurat ,,WB shift'' jest tutaj calkiem niezlym pomyslem. O ile 1000D
    > nie jest z tej opcji okastrowany (nie sadze).

    Nie jest.
    Pobawiłem się tym dziś trochę - i to działa :o)
    Dziękuję pięknie za poradę.

    Na marginesie doijaśnię, że przesunięcie ku czerwieni zauważyłem
    porównując podgląd w aparacie z rejestrowaną rzeczywistością.
    Na monitorze też było coś niecoś widać - patrząc na zdjęcia
    robione S3IS oraz 1000D te drugie wyglądały na bardziej
    czerowne, jakby cieplejsze.

    > pozdrawiam,

    pozdrawiam
    Wiki

  • 20. Data: 2009-04-01 19:02:56
    Od: j...@a...at

    On 27 Mrz., 23:31, "bartekk" <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > 75-300. Do tej pory focilem Canonem S3 IS, ale lustro kusi mnie i neci coraz
    > bardziej. Czy poczuje roznice po przejsciu na lustrzanke, czy warto?

    nie chce ostudzac Twego zapalu.
    to aparat z najnizszej polki.
    cos jak fiat panda - owszem jezdzic sie da.