  • Data: 2010-08-26 12:51:09
    Temat: Re: czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No i właśnie to jest kolejny problem. Byłem przed chwilą u mechanika
    > i mi odradza zarówno automaty jak i gaz.
    >
    > Za to doradził najmniej awaryjny silnik z jakim się spotkał (1,9  DTI w
    > golfie 4). Ale o tym znowu czytam, że to nie za bardzo chce jechać.

    Zmień mechanika , bo to zapewne ten z tych co ... Panie tylko
    niemieckie samochody , a nie jakieś badziewia francuskie i itd ...
    Dla takich lepszy 20letni VW niż 5 letni francuz ...

    A co do LPG.

    Obecnie mamy już V generacji instalacje LPG. Olbrzymia ilość
    samochodów jeździła i jeździ na instalacjach I i II-generacji których
    NIE DAŁO się idealnie ustawić. Bardzo często jechał gościu do
    gazownika aby tanio założył i aby mało paliło ...
    I kończyło sie to źle (strzały w kolektor , zmulenie samochodu ,
    wypalanie zaworów i itd...)
    Tyle że te czasy minęły i obecnie instaluje się instalki IV i V
    generacji które są bardziej "inteligentne" i nie mają wad instalek I i
    II-gen.

    A Twój mechanik , zapewne jego "wiadomości" i poziom "wiedzy" skończył
    się na Audi 80 i Golfie II ;)