  • 1. Data: 2010-04-08 11:34:45
    Temat: czy da się wstawić pamięci od laptopa do stacjonarnego ?
    Od: "kaczkamen" <k...@o...pl>

    cześć,
    może pytanie z kosmosu ale mam
    dwie kości po 512MB SODIMM - 2Rx16 PC2-5300S-555-12-A0
    może istnieją jakieś przejściówki aby zainstalować je w komputerze
    stacjonarnym
    bo nie mam z nimi co zrobić a chciałbym - jeżeli to mozliwe - wykorzystać

  • 2. Data: 2010-04-08 11:36:38
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 8 Kwi, 12:34, "kaczkamen" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > stacjonarnym
    > bo nie mam z nimi co zrobić a chciałbym - jeżeli to mozliwe - wykorzystać

    nie liczylbym na to...

  • 3. Data: 2010-04-08 11:59:43
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 13:34:45 +0200, kaczkamen napisał(a):

> [...]
    > stacjonarnym
    > bo nie mam z nimi co zrobić a chciałbym - jeżeli to mozliwe - wykorzystać

    http://akiba-pc.watch.impress.co.jp/hotline/20080112
    /etc_dimm.html
    http://akiba-pc.watch.impress.co.jp/hotline/20091128
    /ni_cddr3so.html
    Tylko DDR2 nie znalazłem...;)
    Zawsze możesz sobie kupić coś takiego:
    http://www.jwele.com/motherboard_detail.php?419
    lub
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Plyta_DFI_Hybrid
    _P45-ION-T2A2_-_2_systemy_pracujace_w_tym_samym_czas
    ie-23572.html
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2010-04-08 18:18:03
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "kaczkamen" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stacjonarnym
    > bo nie mam z nimi co zrobić a chciałbym - jeżeli to mozliwe - wykorzystać

    może sprzedać na alledrogo i kupić za tą kasę "stacjonarne"?
    Tylko nie wiem jak z opłacalnością takiej wymiany

    pitpull

  • 5. Data: 2010-04-08 19:32:15
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "kaczkamen" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > stacjonarnym
    > bo nie mam z nimi co zrobić a chciałbym - jeżeli to mozliwe - wykorzystać

    przejsciowka o ile istnieje bedzie na bank o wiele drozsza niz pamiec

  • 6. Data: 2010-04-08 19:35:44
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> wrote in message
> [...]
    > lub
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Plyta_DFI_Hybrid
    _P45-ION-T2A2_-_2_systemy_pracujace_w_tym_samym_czas

    ale dodajmy ze nagle pakowanie sie w ta platforme tylko dlatego ze
    ma sie dwie kostki chodzace po 7 zlotych na allegro to glupota :P

  • 7. Data: 2010-04-08 19:51:05
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 20:35:44 +0100, tg napisał(a):

    > ale dodajmy ze nagle pakowanie sie w ta platforme tylko dlatego ze
    > ma sie dwie kostki chodzace po 7 zlotych na allegro to glupota :P

    Wątkotwórca pytał czy można a kwestia opłacalności rozwiązania nie była
    poruszona...
    P.S.
    Miałem te propozycję bardziej "oemotikonować" ale mi się zapomniało i
    ładunek :) i ;) nie został tu należycie zaakcentowany.
    ;)
    --
    Marcin