  • 1. Data: 2010-04-08 12:00:47
    Temat: catalyst 10.3 na laptopie?
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    Czy ktoś zainstalował catalysty 10.3 na lapie z grafą Radeon z serii 3000
    (3470). Mi się nie udało tego dokonać - nie wykrywa grafy. W opisie tych
    sterów piszą, że to jest od tego numeru mozliwa instalacja na lapach do
    których dedykowane są stery ze stron producentów. Co o tym sądzicie?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5009
    (20100408) __________

  • 2. Data: 2010-04-08 13:15:15
    Temat: Re: catalyst 10.3 na laptopie?
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 14:00:47 +0200, MOST napisał(a):

    > Czy kto? zainstalowa? catalysty 10.3 na lapie z graf? Radeon z serii
    > 3000 (3470). Mi sie nie uda?o tego dokonaae - nie wykrywa grafy. W opisie
    > tych sterów pisz?, ?e to jest od tego numeru mozliwa instalacja na
    > lapach do których dedykowane s? stery ze stron producentów. Co o tym
    > s?dzicie?

    Sądzimy, ze dystrybucyjne stery powinny być OK.
    --
    Smok Eustachy
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy