  • Data: 2009-07-27 13:59:03
    Temat: Re: czy da sie...?
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rób zamieszania i wycinaj niepotrzebne cytaty. A co do parametrów -
    > jest bardzo jasno, po co ci lampa? Do doświetlenia cieni? A po co ci taka
    > mała GO? Sztuka fotografii to także sztuka wybrania odpowiedniej pory
    > dnia, odpowiedniego światła do zrobienia takiego zdjęcia na jakim
    > fotografowi zależy. Jest jasno, potrzebujesz doświetlić cienie, które są
    > blisko, a tło bardzo jasne - zwiększ przysłonę, skoro nie da się
    > zmniejszyć iso. Czy muszą być koniecznie takie parametry, skoro ewidentnie
    > prześwietla? Masz cyfrówkę, nie mogłeś sprawdzić, jakby wyszło przy
> [...]

    Zupełnie nie chce mi się wierzyć w to prześwietlenie. Albo ta lampa to jakiś
    ruski złom, co wali pełną mocą. Ale skoro wychodzą mu zdjęcia na czasie
    1/4000 to musi byc systemowa. A w niej jest regulacja mocy. Moja SB900 przy
    świeceniu na wprost przy mocy 1/128, ISO 100, przysłonie 2,8 i dyfuzorze
    szerokokątnym dosięga zaledwie do 35cm. A mogę jeszcze założyć dyfuzor
    mleczny, obrócić itp.

    Bajki ktoś opowiada.

    --
    Radosny