  • Data: 2019-01-02 15:19:51
    Temat: Re: czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-02 o 15:06, Kris pisze:

    > Sprawdził by który obwód pobiera najwięcej a te co pobierają czy nie pobierają za
    dużo.

    Problem jest z tym "za dużo" Nigdzie nikt nie podaje ile normalnie jest
    pobierane w trybie "Standby".
    Zaczął bym od pomiaru ile ogólnie idzie z klemy przy wyłączonym
    zapłonie, zamkniętych drzwiach itp, po jakiejś minucie (usypiają się
    pewne podzespoły chwilę od zamknięcia jak mierzyłem w Lagunie II).
    Potem podał na forum ile wyszło, co to za auto/silnik i może się
    znajdzie do porównania, albo ktoś ma takie plus cęgi i może zmierzyć.

    --
    Irokez