    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: czy 5DmkII szumi?
    Date: Fri, 30 Oct 2009 22:55:15 +0100

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Pani Ewa Prus namówiła mnie do Sigmy -- sama też lubi Sigmę. Dzięki
    > niej zostałem na wystawie w Łodzi (w kwietniu br.) o jeden dzień
    > dłużej i wypróbowałem dwie Sigmy -- efekt powalający w zestawieniu
    > z Canonem. I stabilizacja o niebo lepsza, i optyka. :)

    a teraz popatrz na wykresy:
    http://tinyurl.com/649t33
    http://tinyurl.com/5okrla
    http://tinyurl.com/pvwbhw
    i na dodatek masz tą hiper super stałkę Sigmy ;)
    http://tinyurl.com/qfm4ej

    Ja tam przepaści nie widzę ale skory Ty ją widzisz na zdjęciach to coś
    musisz mieć z tym kitem :). Ta obróbka o której piszę to może minuta
    może więcej, możesz to zresztą robić batchem przy większej ilości zdjęć.
    A co do IrfanView to szkoda że go nie doceniasz bo to strasznie zacny
    program. Ale mówię Ci sfotografuj jakieś drzewa i potraktuj jej
    Muzykantowym patentem i porównaj ze swoimi efektami. Z drugiej strony
    jak masz dużo zdjęć do przerobienia to znaczy że masz słabą selekcje ;)
    i to jest kolejny element nad którym powinieneś popracować poza obróbką.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.