  • Data: 2012-12-22 14:54:21
    Temat: Re: czujnik cisnienia jako czujnik poziomu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Widac jest ... ale troche mnie jednak dziwi. W samochodzie na wezykach
    > jednak opaski zaciskowe daja ... i sam widzialem ze drobna nieszczelnosc
    > potrafi sie przydarzyc.

    W samochodach występuje drżączka poprzeczna i trzęsiączka wzdłużna.

    > A mnie sie wydaje ze wezyk byl w ksztalcie J - od dna zbiornika, do
    > hydrostatu o gory. A wezyk cienki.

    W obserwowanej pralce z rury odpływowej odgałęziała się skierowana
    ku górze ślepa kiszka, a do znajdującego się na jej szczycie wyrostka
    robaczkowego dołączona została rurka hydrostatu (może nawet był też
    klej i cybanty).

    > Z wody. W trakcie prania jest chyba dobrze napowietrzona.
    > W rurce co prawda woda nie plynie, dyfuzja jest raczej znikoma ...

    W tej rurze odpływaowej raczej jest zastój. Ale faktem jest, że woda
    w wodociągach bywa czasem podejrzanie napowietrzona.

    --
    Jarek