  • 11. Data: 2009-12-23 18:14:09
    Temat: Re: czerwony telefon
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hgt1i1$36$1@inews.gazeta.pl...

    Ja mam akurat T700 czerwony, a baby chcialy ode mnie go odkupic bo po co

    > Czyli moje obawy sie sprawdzają. To ja biore czarny chyba.
    To jeszcze gorzej...

  • 12. Data: 2009-12-23 19:36:20
    Od: jokey <n...@a...com>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 22:53:52 +0100, bagno napisał(a):

    Czesc,
    widzialem, ma dwojke dzieci wiec chyba normalny.
    --
    pozdrawiam,
    jokey

    gg 67298

  • 13. Data: 2009-12-24 08:42:05
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > A widzial kto faceta w czerwonym samochodzie ?
    >
    > Kolor "Ferrari red" jednak jest akceptowalny :-)

    Nie! To tez geje!

  • 14. Data: 2009-12-25 17:17:01
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "jokey" <n...@a...com> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 22 Dec 2009 22:53:52 +0100, bagno napisał(a):
    >
    > Czesc,
    > widzialem, ma dwojke dzieci wiec chyba normalny.

    To na pewno jego ?

  • 15. Data: 2009-12-25 20:19:46
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2009-12-25 18:17, bagno pisze:

    > To na pewno jego ?

    Jeśli podobne do niego - to dowód na prawdziwość zasad genetyki.
    Jeśli podobne do sąsiada, to dowód na prawdziwość miczurinowskiej teorii
    o wpływie środowiska na jednostkę...

    TG