  • 1. Data: 2009-04-12 16:59:21
    Temat: czerwone plamki w camera rav
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl>

    po otwarciu zdjęcia w camera rav pojawiają mi się czasami jaskrawo czerwone
    plamki.Dotyczy to miejsc jasnych.jaka moze być tego przyczyna ?Prześwietlenie
    zdjęcia?brak" mocy przerobowej" w karcie grafiki lub w monitorze? a może
    nieprawidłowy format zdjęcia?

  • 2. Data: 2009-04-12 17:02:40
    Temat: Re: czerwone plamki w camera rav
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    artur napisał(a)
> [...]
    > ?Prześwietlenie zdjęcia?brak" mocy przerobowej" w karcie grafiki lub w
    > monitorze? a może nieprawidłowy format zdjęcia?

    RTFM

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 3. Data: 2009-04-12 17:03:50
    Od: mt <t...@i...pl>

    artur pisze:
> [...]
    > zdjęcia?brak" mocy przerobowej" w karcie grafiki lub w monitorze? a może

    A może po prostu hot piksele?

    --
    marcin

  • 4. Data: 2009-04-12 17:30:15
    Od: a402 <z...@o...pl>

    artur pisze:
> [...]
    > zdjęcia?brak" mocy przerobowej" w karcie grafiki lub w monitorze? a może

    A co sie dzieje kiedy suwak "odtwarzanie" przeciągasz w prawo?

    Moze poprostu program informuje Cie o przepaleniach? Jezeli o to chodzi,
    to mozesz to skorygowac właśnie funkcją "odtwarzanie".

  • 5. Data: 2009-04-12 17:46:54
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    mt wrote:

    > A może po prostu hot piksele?

    clipping a nie żadne hot piksele. Jak ktoś napisał powyżej RTFM.

    KZ

  • 6. Data: 2009-04-13 16:35:10
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl>

    > A co sie dzieje kiedy suwak "odtwarzanie" przeciągasz w prawo?
    >
    > Moze poprostu program informuje Cie o przepaleniach? Jezeli o to chodzi,
    > to mozesz to skorygowac właśnie funkcją "odtwarzanie".

    tak ,masz rację