    From: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: czas exif a czas modyfikacji pliku
    Date: Tue, 25 Jun 2024 09:52:27 +0200

    Problem jest szerszy.
    Np. PC z Win widzi zdjęcia w aparacie/smartfonie podłączonym kabelkiem USB jako
    podkatalogi, a nie jako pliki graficzne.
    Podkatalogi ze zdjęciami inaczej się nazywają, gdy podglądasz z korpusu Sony
    kabelkiem, a inaczej gdy przepinasz z aparatu kartę
    pamięci ze zdjęciami do czytnika kart w PC.
    Aparat przez PC z Win w ogóle nie jest widziany jako urządzenie USB z literą"dysku"
    które możesz np. "odpiąć", lecz musisz gmerać w
    "This PC" -> Sony .....
    Te uwagi jeszcze bardziej do telefonu podpiętego kabelkiem.
    Np. w IrfanView Thumbnails nie podejrzę całego katalogu ze zdjęciami na podpiętym
    kabelkiem USB smartfonie Sony, bo jak wyżej każde
    zdjęcie to osobny podkatalog zamiast po prostu pliku (BARDZO mi to utrudnia szybkie
    przeglądanie na kompie zdjęć z fona bez ich
    uprzedniego zgrywania).
    Lata temu na forach fotograficznych ostrzegano, że karty SD Sony mogą źle
    funkcjonować w aparatach innych marek (jakiś niuans
    formatowania).

    -----
    > Ta firma jest dobrze znana z robienia czegoś bez ujawniania pełnej specyfikacji (po
    nieudokumentowanych funkcjach).