  • 1. Data: 2012-06-15 02:07:06
    Temat: czarne tablice rejestracyjne
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Kto mi wyjaśni, jakim cudem nowe w miarę samochody
    jeżdżą na czarnych blachach, mimo, że po wyczerpaniu
    miejsca w dowodzie rejestracyjnym zmuszono mnie
    15 (plusminus) lat temu do wymiany tablic na nowe???
    Przecież przepisy UNII EUROBEJSKIEJ bla bla bla...

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 2. Data: 2012-06-15 02:16:18
    Temat: Re: czarne tablice rejestracyjne
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Feromon wrote:

> [...]
    > 15 (plusminus) lat temu do wymiany tablic na nowe???
    > Przecież przepisy UNII EUROBEJSKIEJ bla bla bla...

    Nie zmuszono Cie, tylko dales sobie wcisnac. Do 2010 jezdzilem na
    czarnych tablicach, a dowod w tym czasie byl wymieniany ze 2 razy (w
    tym raz, bo zabraklo miejsc na pieczatki).

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2012-06-15 02:42:37
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie zmuszono Cie, tylko dales sobie wcisnac. Do 2010 jezdzilem na
    > czarnych tablicach, a dowod w tym czasie byl wymieniany ze 2 razy (w
    > tym raz, bo zabraklo miejsc na pieczatki).

    Nie zmuszano. Usłyszałem "musi pan zmienić".
    Żadnej alternatywy.
    A teraz widzę takiego "murzyna tablicowego" i nie wiem skąd on.
    Może z Konga? ;))))

    Feromon

  • 4. Data: 2012-06-15 03:09:00
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Feromon wrote:

    > Nie zmuszano. Usłyszałem "musi pan zmienić".
    > Żadnej alternatywy.

    To nie jest cywilizowany kraj, zeby urzednik mial doradzac obywatelowi
    najlepsze dla ow obywatela rozwiazanie. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2012-06-15 07:30:22
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-06-15 02:07, Feromon pisze:
> [...]
    > 15 (plusminus) lat temu do wymiany tablic na nowe???
    > Przecież przepisy UNII EUROBEJSKIEJ bla bla bla...

    Dałeś sobie wcisnąć, bo urzędnik nie umiał obsługiwać aplikacji
    dla "starych" tablic. Do momentu zmiany właściciela nie musiałeś zmieniać
    tablic.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2012-06-15 07:48:59
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 01:09:00 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > To nie jest cywilizowany kraj, zeby urzednik mial doradzac obywatelowi
    > najlepsze dla ow obywatela rozwiazanie. :)

    Od kiedy ów wyraz jest nieodmienny?

    AK

  • 7. Data: 2012-06-15 08:48:44
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Andrzej Kubiak wrote:

    > Od kiedy ów wyraz jest nieodmienny?

    Codziennie od 3 do 5 rano.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2012-06-15 08:49:35
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Feromon" <f...@w...pl> wrote in message

    > Nie zmuszano. Uslyszalem "musi pan zmienic".
    > Zadnej alternatywy.

    To miej pretensje do urzedasa. Nie ma takiego obowiazku.

    --
    Axel

  • 9. Data: 2012-06-15 10:00:58
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 06:48:44 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > Codziennie od 3 do 5 rano.

    Znowu mnie jakaś reforma ominęła, dzięki :)

    AK

  • 10. Data: 2012-06-15 10:04:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .wroc.pl
    *Przemysław Gubernat* napisał(-a):

    > Do momentu zmiany właściciela nie musiałeś
    > zmieniać tablic.

    Z ciekawości, bo nie wiem; jak ktoś kupuje pojzad z czarnymi tablicami
    to już musi je zmienić na białe?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675