  • 31. Data: 2012-06-17 16:13:04
    Temat: Re: czarne tablice rejestracyjne
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > I dobrze mowisz, aczkolwiek policjant nie mogacy odczytac tablic samochodu
    > przejezdzajacego 150 obok suszarki, to jest element wplywajacy na
    > bezpieczenstwo :-)

    To mi przypomina historie, jak z kumplem scigalismy sie wracajac z
    praktyk. On jechal trabantem, ja skoda 105 tez 4 biegowa. No i tak
    wyprzedzam kumpla, silniki naszych bolidow przechodza w ultradzwieki,
    ped powietrza niemal unosi samochody. Tempo wyprzedzania przypomina
    wyprzedzanie sie ciagnikow siodlowych z wielkimi naczepami, ale niekt
    sie nie poddaje. No i tak w ferworze walki mijamy miska z suszarka, a
    misiek z otwarta buzia nie wierzy odczytom. W lusterku widze jak misiek
    potrzasa suszarka, bo to niemozliwe, by cos takiego jechalo tak szybko.
    Wtedy oczywiscie byly tylko czarne tablice, ale nie to przeszkodzilo
    miskowi zapisac nasze numery;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa