  • 1. Data: 2012-06-14 09:53:00
    Temat: [Spedycja] Londyn --> PL
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Czy może ktoś wraca z Londynu do Polski i byłby skłonny odebrać po
    drodze trochę "gratów komputerowych"?

    Trochę czyli jedno pudło o wymiarach mniej-więcej 85x65x35 cm i wadze
    około 40 kg i drugie pudło o połowę mniejsze. Pudła prawdopodobnie
    trzeba byłoby zorganizować sobie na miejscu.

    Odbiór koniecznie 22 lub 25 czerwca z West Kingsdown Kent.

    Oczywiście jestem świadomy istnienia firm kurierskich i spedycyjnych,
    ale niestety nie trafiłem na taką, która byłaby skłonna odebrać towar
    zgodnie ze specyfikacją, zapakować go i wysłać.

    Koszt i konkretny zakres usługi "do dogadania", cokolwiek miałoby to
    znaczyć.

    Piotrek

  • 2. Data: 2012-06-15 14:48:12
    Temat: Re: [Spedycja] Londyn --> PL
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    Oczywiście jestem świadomy istnienia firm kurierskich i spedycyjnych,
    > ale niestety nie trafiłem na taką, która byłaby skłonna odebrać towar
    > zgodnie ze specyfikacją, zapakować go i wysłać.

    Chyba jednak nie jesteś tego świadom. W Londynie jest co najmniej tuzin firm
    prowadzonych przez naszych rodaków (odpada konieczność porozumiewania się w
    niezrozumiałym jezyku) które taką usługę door2door oferują. Wystarczy
    odrobinę poszukać.

  • 3. Data: 2012-06-15 16:04:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/06/2012 13:48, Heinz Kalter wrote:
> [...]
    > firm prowadzonych przez naszych rodaków (odpada konieczność
    > porozumiewania się w niezrozumiałym jezyku) które taką usługę door2door

    Z czego większość po prostu zbiera paczki dla DPD ze wszystkimi jego
    ograniczeniami rozmiaru i wagi, albo mają vana i przyjeżdżają po
    konkretną rzecz i nie będą tego pół dnia pakować na miejscu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-06-15 17:37:19
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-14 09:53, Piotrek pisze:

    > Trochę czyli jedno pudło o wymiarach mniej-więcej 85x65x35 cm i wadze
    > około 40 kg i drugie pudło o połowę mniejsze. Pudła prawdopodobnie
    > trzeba byłoby zorganizować sobie na miejscu.

    Super, już lecę-pędzę...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 5. Data: 2012-06-15 21:50:35
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Z czego większość po prostu zbiera paczki dla DPD ze wszystkimi jego
    > ograniczeniami rozmiaru i wagi, albo mają vana i przyjeżdżają po konkretną
    > rzecz i nie będą tego pół dnia pakować na miejscu.

    Najlepiej jest znaleźć frajera co przewiezie za browara - zwględnie za
    czteropaka...

  • 6. Data: 2012-06-15 22:32:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 14 Jun 2012 09:53:00 +0200, Piotrek

    >Pudła prawdopodobnie
    >trzeba byłoby zorganizować sobie na miejscu.

    I like it!!

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-06-15 22:57:21
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Fri, 15 Jun 2012 21:32:57 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    > I like it!!

    W czym problem? Kasujesz goscia godziwa stawke za przygotowanie wysylki i
    nadajesz przez dowolnego kuriera - malo to Polakow na zasilkach (tzn
    majacych czas) w Londynie?

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk