  • 1. Data: 2008-07-04 16:36:12
    Temat: czarna seria UKE
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Oj, cos ostatnio UKE nie ma szczescia:

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=11873

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=11851

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=11841

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=11827

    To newsy z ostatniego tygodnia. Kiedys pisalem, ze obecny szef UKE probuje
    toczyc prywatna wojne z TP czesto bez uzasadnienia merytorycznego nakladajac
    kary, ktore mocno naglasnial. Juz wtedy zauwazylem, ze czesc z tych kar
    zostanie obalona. Ale oczywiscie bylem krytykowany za takie stanowisko. Jak
    widac, nie tylko ja mialem takie zdanie.

    W zaden sposob nie umniejszam pozytywnych efektow poczatkowych decyzji
    obecnego szefa UKE. Jak najbardziej wplynely one na wzrost konkurencji na
    rynku telekomunikacyjnym. Pozniej jednak coraz mniej zaczalem rozumiec kary
    nakladane na TP. Efekt to newsy podane powyzej.

  • 2. Data: 2008-07-05 13:21:08
    Temat: Re: czarna seria UKE
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Pamietam dluga dyskusje na temat predkosci minimalnej...
    Do niektorych pewnie dalej nie trafia ze konkurencja (podzial TP) to jedyna
    droga podniesienia jakosci uslug. Reczne regulowanie rynku to utopia,
    naszczescie w UE jest mniej glabow niz u nas, bo u nas rzad nie ma woli by
    TP w ogole ruszac ;/
    Prezes UKE jak zwykle blyszczy w mediach, grzmi i grozi, choc tak naprawde
    dzialania nie daje absolutnie zadnych rezultatow, marnowanie pieniedzy
    podatnikow ;/ Chcialbym aby ktos mi wskazal jeden przypadek kiedy TP
    zaplacila duza kare, badz jeden przepis ktory znaczaco wplynal na rozwoj
    uslug ;/

    W.

  • 3. Data: 2008-07-05 15:09:38
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Wlochaty napisała na pl.internet.polip:

    > badz jeden przepis ktory znaczaco wplynal na rozwoj
    > uslug ;/

    A BSA?
    Marcin Kocur

  • 4. Data: 2008-07-05 15:59:42
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > podatnikow ;/ Chcialbym aby ktos mi wskazal jeden przypadek kiedy TP
    > zaplacila duza kare, badz jeden przepis ktory znaczaco wplynal na rozwoj

    oj kolego, a pamiętasz słynną podwyżke za dzierżawki połączoną z obniżeniem
    opłat za trakty cyfrowe (coś jak handel ze związkiem radzieckim) ???

    Osobiście z Panią Strężyńską walczyłem o to żeby anulować to co UKE
    wcześniej
    zaakceptowała bo im TP wode z mózgu zrobiła.
    To mogło uwalić dość sporo małych firm, radia nie były wtedy tak tanie a i
    przepustowości
    na miedzi były wystarczające do świadczenia usług.
    Sami o mało kilku lokalizacji nie posprzątaliśmy. Teraz to już nie ma
    znaczenia
    (chociaż tfu tfu, tak do domq mam pociągnięte), ale wtedy to była rzeźnia.

    Media też swoje mają za uszami, często dziennikarze nie mają zielonego
    pojęcia
    o temacie, ale piszą coś co "wzbudzi emocje". A co kto naprawdę
    powiedział... ech..

    Marcin

  • 5. Data: 2008-07-05 16:42:11
    Od: Wojtek /aquaz/ Dziubiński <w...@g...com>

    Dnia Sat, 05 Jul 2008 17:09:38 +0200, Marcin Kocur napisał(a):

    > A BSA?

    BSA wpłynęło na rozwój usług? Nie wydaje mi się.
    Ludzie miesiącami czasem czekają na podłączenie internetu po BSA od
    Netii, żeby w końcu otrzymać informację, że BMT. W przypadku awarii
    klient staje się piłeczką ping-pongową odbijaną od TPSA do Netii. I to
    też często trwa tygodniami.
    Bardzo dziękuję za taką "poprawę".

    Polecam artykuł we "Wprost" nt "pacyfikacji" Pani Streżyńskiej.

    --
    Wojtek /aquaz/ Dziubiński

  • 6. Data: 2008-07-05 21:44:33
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Wojtek /aquaz/ Dziubiński napisała na pl.internet.polip:

> [...]
    > Netii, żeby w końcu otrzymać informację, że BMT. W przypadku awarii
    > klient staje się piłeczką ping-pongową odbijaną od TPSA do Netii. I to

    Mi podłączyli w jakieś 5 dni. Gdyby nie pani Streżyńska, dalej użerałbym
    się z wiecznie niedziałającą radiówką, bo na neostradę mnie nie stać. A
    tak - 0 awarii od aktywacji i zawsze szybki dostęp.

    Obsługa przy takich podłączeniach wiadomo jaka jest, ale klient BSA i
    tak ma lepiej, niż klient neo. Na resztę się nic nie poradzi.

    Marcin Kocur

  • 7. Data: 2008-07-07 08:39:23
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Wojtek /aquaz/ Dziubiński wrote:

> [...]
    > Netii, żeby w końcu otrzymać informację, że BMT. W przypadku awarii
    > klient staje się piłeczką ping-pongową odbijaną od TPSA do Netii. I to

    ale urozmaicenie usług jest, ludziom się wydaje że jak nie w TPSA to
    będą mieli Internet w Netii albo Tele2 a jak nie ma sieci to nie ma nic
    i już.

    Mam taką jedną klientke do której co i rusz wydzwaniają odnośnie
    neostrady, netii, tele2 i ciagle odbija się o BMT a ta naiwnie wierzy że
    ktoś ją tam tanio podłaczy i od 1.5 roku buli mi za neta na czas
    nieokreślony bo nie chce podpisać umowy terminowej

    futszaK

  • 8. Data: 2008-07-07 09:06:45
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Marcin Kocur pisze:

    > Mógłby ktoś rozwinąć skrót?

    Brak Możliwości Technicznych

    widze ze nigdy klientem TP nie byłeś :))

    --
    pozdros
    icek

  • 9. Data: 2008-07-07 09:07:19
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

  • 10. Data: 2008-07-07 09:15:52
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba icek napisała na pl.internet.polip:

    > Brak Możliwości Technicznych
    >
    > widze ze nigdy klientem TP nie byłeś :))

    Byłem, ale miałem tylko abonament telefoniczny ;)
    Z brakiem owych możliwości spotkałem się tylko przy sławetnej migracji
    do Netii jakieś 2 lata temu. Wszystko obiło się o to, że miałem
    abonament nie w TP, a wtedy nie można było mieć BSA nie będąc abonentem
    TP. Oczywiście nikt mnie o tym łaskawie nie poinformował.

    Marcin Kocur