  • 1. Data: 2009-09-12 09:40:46
    Temat: cyfrowa naziemna - zostalo 18 dni
    Od: a...@p...pl

    zostalo 18 dni i NIBY ma to oficjalnie drgnac.

    Ktos kiedys powiedzial: drgnelo w polskiej gospodarce....ale drgawki
    sa oznaka agoni.

    Czy tu tez tak bedzie ?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-09-12 10:02:42
    Temat: Re: cyfrowa naziemna - zostalo 18 dni
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.09.09 11:40, a...@p...pl pisze:
    > zostalo 18 dni i NIBY ma to oficjalnie drgnac.
    >
    > Ktos kiedys powiedzial: drgnelo w polskiej gospodarce....ale drgawki
    > sa oznaka agoni.
    >
    > Czy tu tez tak bedzie ?

    Ale o co Ci chodzi?
    Od roku na obszarach na których ma ruszyć, DVB-T już nadaje.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-09-12 11:31:03
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > zostalo 18 dni i NIBY ma to oficjalnie drgnac.
    >
    > Ktos kiedys powiedzial: drgnelo w polskiej gospodarce....ale drgawki
    > sa oznaka agoni.
    >
    > Czy tu tez tak bedzie ?

    chlopie wyluzuj nic nie bedzie. Bo dzisiaj licza sie zyski platform
    satelitarnych a nie wprowadzanie im bezplatnej konkurencji na ziemi. Polacy
    jako narod durny dali sie omamic ze musza koniecznie placic jesli chca
    ogladac wiecej programow TV i tak ma byc dalej po co ich wyprowadzac z
    bledu...

  • 4. Data: 2009-09-12 12:17:55
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > chca ogladac wiecej programow TV i tak ma byc dalej po co ich wyprowadzac

    Tym badziej, ze nadawcy wciaz nie osiagneli porozumienia z Emitelem.
    A jako ciekawostke podam fakt, ze wiekszosc pozwolen radiowych wydanych na
    stacje testowe DVB-T traci waznosc 30 wrzesnia.
    I moze jestem malpio zlosliwy ale na miejscu Prezes Strezynskiej nie wydawal
    bym nowych i nie przedluzal starych.
    Przynajmniej jesli chodzi o "testowe".
    No bo co tu jeszcze testowac skoro pierwszy nadajnik "testowy" ruszyl u nas
    5 lat temu ? Ile mozna testowac ?
    To tak jakbym poprosil w salonie samochodowym samochód na jazde próbna na
    okres 5 lat.
    "Bo musze DOGLEBNIE poznac wady i zalety by podjac decyzje".

    Nawet gdybym byl w zasiegu nadajnika DVB-T to i tak poparl bym decyzje UKE o
    niewydawaniu nowych "testowych" pozwolen na DVB-T.
    Przeciez nadawcy maja juz zmienione koncesje z wpisem DVB-T.
    Taki krok jak niewydanie nowych pozwolen testowych dalo by kopa Emitelowi bo
    by nagle ich sprzet mial przestój (teraz przeciez placi im TVP i nie wiem
    czemu juz tyle czasu wpuszcza sygnal Polsatu TVN i TV4 oraz Puls w swojej
    stacji czolowej za friko).
    Prezes Strezynska powinna walnac piescia w stól i wylaczyc im te testy oraz
    obiecac wydac KOMERCYJNE pozwolenia radiowe w przeciagu jednego dnia jesli
    nadawcy o nie wystapia.
    Tym badziej, ze przynajmniej jeden nadajnik (z tego co sie dowiedzialem)
    nadaje nielegalnie (Sucha Góra ma pozwolenie na MPEG-4 a nadaje w MPEG-2 -
    podobnie moze byc ze Skrzycznem).
    Takie wyegzekwowanie prawa bylo by dotkliwe dla Emitela (co moglo by byc
    przydatne) bo on sobe dosyla TVP Info Rzeszów do pewnych TSRów po DVB-T
    MPEG-2, no i sporo kablówek stad ciagnie sygnal tej stacji.
    Takie bagienko nieruchawe sie zrobilo przy milczacej aprobacie wladz.
    No to niech UKE ich trzasnie po kieszeni (Emitel ma umowy na TVP Info z tych
    TSRów co biora sygnal z Suchej Góry).
    Oczywiscie Emitel móglby jednego dnia wymienic odbiorniki w tych TSRach ale
    i jeden dzien bez sygnalu to oplata karna dla TVP.
    Jak na razie TVP z naszych pieniedz oplaca "testy" na któych zarabia
    prywatna firma Emitel i prywatni nadawcy (bo pojawili sie w multipleksie).
    Moze by sie NIK tym zajal ?
    Typowy przyklad niegospodarnosci. A jesli to celowe tolerowanie tego stanu
    to komus powinien przyjrzec sie prokurator.
    Jak zwykle na publicznych pieniadzach zeruje kilka prywatnych podmiotów a
    urzedy milcza.
    vari

  • 5. Data: 2009-09-13 06:00:20
    Od: "BoDro" <b...@l...pl>

    "sensei" napisal:

    > chlopie wyluzuj nic nie bedzie. Bo dzisiaj licza sie zyski platform
    > satelitarnych a nie wprowadzanie im bezplatnej konkurencji na ziemi...

    ... bo satelitarno-kablowi prywaciarze dobrze kombinuja: kiedy finalnie
    ruszy DVB zaczne ( i nie tylko ja ) powaznie zastanawiac sie nad rezygnacja
    z kabla :-). Zbrzydlo mi placenie kilkudziesieciu zl. za sto programów, z
    których zaledwie kilka wartych jest ogladania - oczywiscie z mojego punktu
    widzenia...

    --
    Bogdan

  • 6. Data: 2009-09-13 10:45:09
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    tu masz źródło problemów z DVB-T:

    http://wiadomosci.onet.pl/2040728,,,,,1243571,10291,
    itemspec.html

    i tak jest od kilku miesięcy, 3 rady nadzorcze, 8 prezesów, jeden podejmie
    uchwałe to ja drugi skresli i tak w kółko. jak w takim przypadku poważnie ma
    emitel rozmawiac z tvp ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2009-09-13 11:54:41
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > i tak jest od kilku miesięcy, 3 rady nadzorcze, 8 prezesów, jeden podejmie
    > uchwałe to ja drugi skresli i tak w kółko. jak w takim przypadku poważnie
    > ma emitel rozmawiac z tvp ??

    Emitel to i tak się cieszy bo mu TVP na razie płaci choć za te kika
    nadajników "testowych".
    A najbardziej cieszą się prywatni nadawcy bo za ich emisję w "testowych"
    nadajnikach płaci.... TVP.
    Oficjalnie za częstotliwości dla UKE i za usługę dla Emitela płaci wyłącznie
    TVP.
    Z naszego abonamentu finansuje się niby prowizorkę na której korzystają
    prywatni nadawcy.
    Już dawno mówiłem, że TVP zawładnął pasożyt i toczy ją mocno.
    Wszyscy na niej zarabiają (bo kierownictwo według mnie działa na jej
    niekorzyść) a władze najchętniej wogóle by pozbawiły ją finasowania a
    wstrzymuje ich tylko parcie na szkło (zwłaszcza przed wyborami). No i gdzie
    by ci wszyscy krewni i znajomi królika pracowali ? Dlatego przy całej
    miłości władzy do mediów prywatnych - całkowicie zarżnąć TVP władza nie
    pozwoli.
    Tak jak wirus.
    Wirusy z czasem ewoluują tak by ofiary nie zabijać. Bo same zginą. Podobno
    nawet już HIV łagodnieje.
    Co do odbiorców, nikt nie ma już takich skrupułów.
    Może dlatego jesteśmy krajem gdzie pracuje się najwydajniej i najdłuzej (czy
    moze zajmjemy drugie miejsce) ale gówno z tego mamy (moja rodzina ma
    firemkę - nic nie pozwala to państwo zaoszczędzić - wszystko idzie na
    bieżące wydatki a na składki ZUS to w pocie czoła się robi).
    DVB-T ? "Fajnie jest". TVP płaci a TVN, Polsat, TV4 i Puls są nadawane.
    Emitel oczywiscie by chciał startu komercyjnego bo zaczęto by mu płacić za
    większą ilość usług ale i tak narzekań nie musi.
    vari

  • 8. Data: 2009-09-13 16:37:14
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    vari wrote:
    > Emitel to i tak się cieszy bo mu TVP na razie płaci choć za te kika
    > nadajników "testowych".

    hehehehe, żeby chociaż płacili. dług polskiego radia dobił juz chyba pod 200
    mln.

    --
    VSS http://vss.pl

  • 9. Data: 2009-09-13 22:19:15
    Od: a...@p...p

    On Sun, 13 Sep 2009 18:37:14 +0200, "VSS" <v...@v...pl> wrote:

    >hehehehe, żeby chociaż płacili. dług polskiego radia dobił juz chyba pod 200
    >mln.

    dlug szpitala wojewodzkiego w Gorzowie to gdzies kolo tego lub
    wiecej...

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2009-09-13 22:21:37
    Od: a...@p...pl

    a tak z ciekawosci, to jaki jest status prawny (nadawania) cyfrowego w
    Lesznie? Jest tam jakas lokalna tv.

    --
    ThinkXtra