  • 1. Data: 2009-09-11 09:52:22
    Temat: Jaką plazme lub lcd 52'' ?
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    Tyle tego sprzetu ze nie jest czlowiek w stanie sie obeznac... bez czytania
    ton recenzji itp.

    Generalnie jest potrzeba na duzy telewizor panoramiczny, prawdopodobnie
    najlepsza przekatna dla danego pokoju bedzie to 52''. Takze jaka obecnie
    dobra plazme lub lcd polecicie ? Juz tak przyszlosciowo z tunerem mpeg-4,
    FHD. Mozliwosc montazu na scianie. Wiadomo cena istotna, mysle ze do 4tys,
    5max. Najlepiej cos co jest w promocji. Aha i odpadaja kiepskie firmy, nie
    chce philipsow, lg itp. Cos sprawdzonego... Znajdzie sie cos w tej cenie?

  • 2. Data: 2009-09-11 12:48:12
    Temat: Re: Jaką plazme lub lcd 52'' ?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

> [...]
    > istotna, mysle ze do 4tys, 5max. Najlepiej cos co jest w promocji. Aha i
    > odpadaja kiepskie firmy, nie chce philipsow, lg itp.

    Ph i LG to kiepskie firmy? ;-) Chcesz za 4 koła kupić 52 cale "niekiepskiej
    firmy"? Myślę że możesz mieć poważny problem... Znajomy niedawno kupił Sony
    52 cale, ale zapłacił coś pod 10.000. I ten jest naprawdę dobry :-)

  • 3. Data: 2009-09-11 13:43:19
    Od: "Oki" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "niekiepskiej firmy"? Myślę że możesz mieć poważny problem... Znajomy
    > niedawno kupił Sony 52 cale, ale zapłacił coś pod 10.000. I ten jest

    A ja problemu nie widzę
    Oczywiście jeżeli nikt się nie przyczepi że miało być 52 cale a jest 50,
    ale 2 cale przy tej wielkości różnicy nie robi.

    Panasonic TX-P50S10E
    Tu opis i specyfikacja:
    http://www.panasonic.pl/oferta.php?prod=4455
    Cena sugerowana: 6799

    Więc ceny na skąpcu można przyjąć jako Super Promocja !
    http://www.skapiec.pl/site/cat/21/comp/542271

    A co do samego sprzętu jest super. Sam zbieram na ten sam model w formacie
    42 cale.

  • 4. Data: 2009-09-11 17:43:27
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    No dla telewizorow to raczej takie sobie :) Mialem z nimi do czynienia i
    nigdy wiecej nie chce...

    > Panasonic TX-P50S10E

    O! I oto chodzilo, dziekuje pieknie :)

    pozdr.

  • 5. Data: 2009-09-11 18:35:40
    Od: "R09" <b...@g...com>

    > A co do samego sprzętu jest super. Sam zbieram na ten sam model w formacie
    > 42 cale.

    Dlaczego 42"? Mieszkasz w blokach z wczesnych lat 60-tych?

    WK

  • 6. Data: 2009-09-12 06:32:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 11.09.09 15:43, Oki pisze:
> [...]
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/21/comp/542271
    >
    > A co do samego sprzętu jest super. Sam zbieram na ten sam model w

    "Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

    --
    Pete

  • 7. Data: 2009-09-12 07:15:21
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > "Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

    Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

  • 8. Data: 2009-09-12 07:34:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.09.09 09:15, Krabik pisze:

    > Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

    Dla Full HD jest 1080 linii.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2009-09-12 18:25:13
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > Dla Full HD jest 1080 linii.

    No ale o co chodzi, pisze ze ten TV ma FHD wiec dlaczego osobno podany jakis
    dziwny parametr ruchomego obrazu? Niby wielkiej roznicy nie ma, brak raptem
    180 lini ;) no ale.... ktos moze wytlumaczyc dlaczego tak jest, sa jakies
    plazmy ktora maja te wartosc tyle ile faktycznie powinno byc?

  • 10. Data: 2009-09-12 18:47:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.09.09 20:25, Krabik pisze:

    > No ale o co chodzi, pisze ze ten TV ma FHD

    FHD jest ale dla zdjęć. Ot taki "chłyt małketingowy".

    > wiec dlaczego osobno podany
    > jakis dziwny parametr ruchomego obrazu?

    Bo dla ruchomego obrazu masz tyle linii ile napisali.

    > Niby wielkiej roznicy nie ma,
    > brak raptem 180 lini ;) no ale....

    "jedyne" 1/5 mniej :)

    > ktos moze wytlumaczyc dlaczego tak
    > jest,

    kasa misiu, kasa. ;)

    >sa jakies plazmy ktora maja te wartosc tyle ile faktycznie powinno
    > byc?

    pewnie że są, ale za więcej $$$

    --
    Pete