  • 1. Data: 2009-09-10 21:15:18
    Temat: [OT] Wielofunkcyjna nagrywarka
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam

    Przegladam oferty na Allegro ale ciezko cos wybrac a temat jest dla mnie
    nowy.

    Szukam urzadzenia o nastepujacych cechach:
    -nagrywanie na DVD
    -nagrywanie na HDD
    -port usb do ktorego mozna podlaczyc dowolna masowa pamiec (karta w
    czytniku, zewnetrzny HDD)
    -wyswietla poprawnie polskie znaki w napisach a napisy w formacie txt
    oczywiscie
    -czyta xvid, divx a najlepiej gdyby dodatkowo H263, h264
    -byloby super gdyby istania mozliwosc update'u firmware z nowymi kodekami
    -czytanie bluray'a byloby fajne choc niekonieczne
    -przystepna cena :)
    -nie musi byc firmowy, byle solidnie wykonany i trwaly

    Bybym bardzo wdzieczny za podpowiedzi i sugestie, oczywiscie nie
    spodziewam sie, ze znajdzie sie w przystepnej cenie urzadzenie
    spelniajace wszystkie warunki ale moze cos niedaleko a oprocz tego
    przetestowane przez Was i godne polecenia.

    Pozdrawiam.....Rafal

  • 2. Data: 2009-09-11 10:41:47
    Temat: Re: [OT] Wielofunkcyjna nagrywarka
    Od: MiszMasz <m...@g...pl>

    raviz pisze:
    > Witam
    >
    > Przegladam oferty na Allegro ale ciezko cos wybrac a temat jest dla mnie
    > nowy.
    >
    > Szukam urzadzenia o nastepujacych cechach:
    [...]
    > Pozdrawiam.....Rafal

    Takie to tylko e Erze.
    MiszMasz

  • 3. Data: 2009-09-11 10:42:39
    Od: MiszMasz <m...@g...pl>

    raviz pisze:
> [...]
    > nowy.
    >
    > Szukam urzadzenia o nastepujacych cechach:

    Takie to tylko w Erze
    MiszMasz

  • 4. Data: 2009-09-11 10:46:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "MiszMasz" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > [...]
    >
    > Takie to tylko w Erze

    Niekoniecznie.
    Htpc równiez.

  • 5. Data: 2009-09-11 11:30:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 12:46:15 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Uzytkownik "MiszMasz" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Niekoniecznie.
    > Htpc równiez.

    Ależ agitujesz :) za tymi htpc...
    Ja też szukam nagrywarki i HTPC w przedbiegach odpada - nie mam miesiąca na
    zabawę w dobieranie komponentów i drugiego miesiąca na konfigurowanie
    softu... nie mówiąc o wymiarach które zawsze są duże.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2009-09-11 11:37:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 23:15:18 +0200, raviz napisał(a):

> [...]
    > -czytanie bluray'a byloby fajne choc niekonieczne
    > -przystepna cena :)
    > -nie musi byc firmowy, byle solidnie wykonany i trwaly

    Poza pierwszymi dwoma funkcjami - Popcorn hour.
    Funkcja nr 2 realizowana jest z internetu, funkcja nr 1... kto tego
    potrzebuje?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-09-18 13:40:14
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Cavallino pisze:
    > Uzytkownik "MiszMasz" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Niekoniecznie.
    > Htpc równiez.

    Wydaje mi sie ze MANTA moglaby sprostac czesci wymagan :)

    --

    Tomasz

    Zarejestruj sie; i odbierz 2 z? na do?adowanie oraz 3% zwrotu za kaz.da;
    transakcje;:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=