  • 11. Data: 2009-07-22 16:30:54
    Temat: Re: cyfrowa kablowka w dvb-t
    Od: Skinner <d...@g...com>

    On 22 Lip, 18:09, "sensei" <n...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skinner" <d...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:53619859-bc0a-48b3-a916-2af4efd08697@
    c1g2000yqi.googlegroups.com...

    > a po co ich ostrzegasz? beda odbierac tym tunerem kanały naziemneDVB-Ta
    > jeśli jakis operator kablowy pusci tez w kablu programyDVB-Tto tez
    > odbiorą. A ogladanie kanalow cyfrowych DVB-C przez klientow kablowki to
    > problem wlasciciela kablowki ktory musi kupic klientom odpowiednie dekodery
    > DVB-C (albo DVB-C2) a nie problem ludzi ktorzy nie musza sie poki co
    > przejmowac tym co wlasciciel kablowki zrobi ze swoim problemem.

    Ostrzegam nie przed problemem zakupu sprzętu, ale przed forumowiczami,
    którzy wprowadzają ludzi nieznających problematyki w błąd.

  • 12. Data: 2009-07-22 16:44:04
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Skinner" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >Ostrzegam nie przed problemem zakupu sprzętu, ale przed forumowiczami,
    >którzy wprowadzają ludzi nieznających problematyki w błąd.

    a kto wprowadza w błąd poza Tobą?
    Przypomne Twoja falszywa teze: "Nie można nadawać w kablu w systemie DVB-T"
    A w kablu mozna nadawac w systemie DVB-T co wszyscy widac wiedza poza
    Toba...

  • 13. Data: 2009-07-22 16:53:06
    Od: Skinner <d...@g...com>

    wiadomościnews:1e766a97-7f46-4940-832c-fa7fe8c87803@
> [...]
    > Przypomne Twoja falszywa teze: "Nie można nadawać w kablu w systemieDVB-T"
    > A w kablu mozna nadawac w systemieDVB-Tco wszyscy widac wiedza poza

    Niedoczytany podaj przynajmniej jednego operatora który nadaje w
    telewizji kablowej w systemie DVB-T.

  • 14. Data: 2009-07-22 17:15:27
    Od: Skinner <d...@g...com>

    Artykulik do poczytania http://wapedia.mobi/pl/DVB-T

  • 15. Data: 2009-07-22 17:39:09
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Skinner" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]
    > Toba...

    >Niedoczytany podaj przynajmniej jednego operatora który nadaje w

    a jaki to ma zwiazek z tym czy mozna czy nie mozna nadawac dvb-t?
    wyluzuj wakacje sa wszystkim zdarzaja sie pomylki tobie tez...eot

  • 16. Data: 2009-07-22 22:24:22
    Od: a...@p...pl

    >Niedoczytany podaj przynajmniej jednego operatora który nadaje w
    >telewizji kablowej w systemie DVB-T.

    http://www.satkurier.pl/news/48098

    przeczytaj i zrozum w calosci.

    --
    ThinkXtra

  • 17. Data: 2009-07-23 06:07:26
    Od: Skinner <d...@g...com>

    On 23 Lip, 00:24, a...@p...pl wrote:

    > http://www.satkurier.pl/news/48098
    >
    > przeczytaj i zrozum w calosci.
    >
    > --
    > ThinkXtra

    Przeczytaj, pewnie i tak nie zrozumiesz.
    Zanim zaczniesz cytować odnieś się do źródła.
    Źródło poniżej
    http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantens
    ervice/radioentelevisie/vraagenantwoord/algemeen/alg
    emenevragenenantwoordenoverradioentv
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-07-23 08:41:25
    Od: a...@p...pl

    Skinner,

    jestes niereformowalny!!!!!

    Skoro sygnal z anteny naziemnej dvb-t mozesz wrzucic do kabla (idac od
    anteny do mieszkania), to rowniez mozesz go wzmocnic i rozdzielic na
    wiele tv. Skoro sie to da, to rowniez mozesz inne programy dorzucic
    np. odebrane z satelity (transmodulacja z dvb-s na dvb-t lub odebrane
    wybiorczo i z audio/video zamodulowane w dvb-t) i wrzucic do tego
    samego kabla, w ktorym juz jest sygnal z anteny naziemnej.

    Wiec jest to nic innego jak kablowka (zalezy w jakiej skali patrzac).
    Do odbioru nie jest potrzebna zadna dodatkowa skrzynka jak sie ma tv z
    dvb-t mpeg-4/avc (bo takze jest zgodny z dvb-t/mpeg-2) a jak nie maja,
    to wtedy moga sobie dokupic (a nie na odwrot). A ludzie takie tv beda
    kupowac bo sa dostepne i beda chcieli miec alternatywe takze dla
    kablowki. Ale jak im sie znudzi naziemna, to podlacza sie do kablowki
    gdzie sygnal bylby w tym samym standardzie co z anteny naziemnej (tak
    jak to jest teraz w przypadku odbioru analogowego - naziemnie i
    kablowo jest to samo, wiec uwazam, ze takie rozwiazanie jest bardziej
    normalnie, niz koniecznosc za kazda zmiana dostawiania kolejnej/innej
    skrzynki.

    Wiec zadne twoje argumenty ze nie wolno i ze wprowadzamy ludzi w blad
    nie przemawiaja do mnie.

    Ludzie chca po prostu ogladac tv i pierdoly nie sa im potrzebne w
    stylu interakcja, kanal zwrotny (ktorym moga szpiegowac abonenta, co
    oglada).......i ze moga podlaczyc sobie drugi tv lub nagrywarke
    (zamiast wysluzonego juz vhs'a).

    Kto sie nie zgadza, nie pierwszy rzuci we mnie kamien.....

    --
    ThinkXtra

  • 19. Data: 2009-07-23 09:07:02
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

> [...]
    > stylu interakcja, kanal zwrotny (ktorym moga szpiegowac abonenta, co
    > oglada).......i ze moga podlaczyc sobie drugi tv lub nagrywarke

    Ludzie chcieć mogą. Są jeszcze przepisy i normy, które muszą to regulować.

    > Kto sie nie zgadza, nie pierwszy rzuci we mnie kamien.....

    No to raczej się nie porównuj do tego co to pierwszy powiedział, bo ci
    do niego duuuuuuużzżżżoooooo brakuje. :))))

    Jingiel

  • 20. Data: 2009-07-23 21:23:51
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 23 Jul 2009 11:07:02 +0200, Jingiel <X...@X...XX> wrote:

    >Ludzie chcieć mogą. Są jeszcze przepisy i normy, które muszą to regulować.

    a sa jakies przepisy, ktore zabraniaja stworzyc kablowke w dvb-t? Dla
    ludzie lepiej, bo nie musza miec dodatkowej skrzynki.

    --
    ThinkXtra