eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip › crowley...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 11. Data: 2008-07-18 17:59:47
    Temat: Re: crowley...
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <g5q73o$std$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl napisał(a):

    > juz mnie to
    > troche zaczyna irytowac, juz ŚP Futuro ktore jeszcze dziala jako backup
    > duzo lepiej sie spisuje.

    Huh. A ja na futuro narzekałem... I zastanawiałem się, czy na crowleya
    nie zmienić. Ale dobrze, że ich PH nawet nie odpowiadają na maile, dlatego
    z miejsca ich skreśliłem. I widzę, że przynajmniej nie muszę mieć wyrzutów
    sumienia.

    Jacek


  • 12. Data: 2008-07-18 19:53:00
    Temat: Re: crowley...
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Marcin Gondek napisał:

    > Wydaje sie ze wstalo na dobre. Ciekawe czy ktos napisze co tak dokladnie
    > sie stalo


    Musiałby chyba napisać sam operatór, a to chyba nie leży w polityce
    komunikacji zewnętrznej CDP :>

    --
    TOM


  • 13. Data: 2008-07-18 20:48:44
    Temat: Re: crowley...
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    On 2008-07-18 21:53:00 +0200, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> said:

    > Użyszkodnik Marcin Gondek napisał:
    >
    >> Wydaje sie ze wstalo na dobre. Ciekawe czy ktos napisze co tak
    >> dokladnie sie stalo
    >
    >
    > Musiałby chyba napisać sam operatór, a to chyba nie leży w polityce
    > komunikacji zewnętrznej CDP :>

    Można liczyć że ktoś się wysypie (czasami zdarzają się półoficialne
    wypowiedzi pracowników) lub jakiś większy klient którego nie mogli
    spławić :-)


    --
    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net


  • 14. Data: 2008-07-18 22:08:19
    Temat: Re: crowley...
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

    witam
    ja dostałem ze im główny router bgp padł i nie dali rady podnieść tylko
    musieli wymieniać
    i stad tak długa przerwa

    pozdrawiam
    pawelk



    Użytkownik "Marcin Gondek" <d...@e...net> napisał w wiadomości
    news:c6c7l5-ifq.ln1@news.e-utp.net...
    > On 2008-07-18 21:53:00 +0200, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> said:
    >
    >> Użyszkodnik Marcin Gondek napisał:
    >>
    >>> Wydaje sie ze wstalo na dobre. Ciekawe czy ktos napisze co tak dokladnie
    >>> sie stalo
    >>
    >>
    >> Musiałby chyba napisać sam operatór, a to chyba nie leży w polityce
    >> komunikacji zewnętrznej CDP :>
    >
    > Można liczyć że ktoś się wysypie (czasami zdarzają się półoficialne
    > wypowiedzi pracowników) lub jakiś większy klient którego nie mogli spławić
    > :-)
    >
    >
    > --
    > --
    > Marcin Gondek / Drixter
    > http://drixter.e-utp.net
    >



  • 15. Data: 2008-07-18 22:29:17
    Temat: Re: crowley...
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    j...@g...com wrote:

    > [...] cos na Mariocie umarlo.

    Są potwierdzone przecieki, że LIM mają totalnie przeciążony
    i zabierają stamtąd w podskokach wszystko co się da.

    > Moze dzis uda im sie do wieczora naprawic...

    Nie ma innej możliwości. Mają bardzo wymagających "nocnych"
    klientów, z którymi na pewno nie chcą ciągać się po sądach.


    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?


  • 16. Data: 2008-07-18 22:30:48
    Temat: Re: crowley...
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    pawelek <jjs_admin@#spam#gazeta.pl> wrote:
    > witam
    > ja dostałem ze im główny router bgp padł i nie dali rady podnieść tylko
    > musieli wymieniać

    Co może oznaczać, że właśnie zostali bez zapasu...

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?


  • 17. Data: 2008-07-18 23:05:22
    Temat: Re: crowley...
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>


    Użytkownik "Tomasz Piłat" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:g5r5ft$iat$1@cougar.axelspringer.pl...
    > j...@g...com wrote:
    >
    >> [...] cos na Mariocie umarlo.
    >
    > Są potwierdzone przecieki, że LIM mają totalnie przeciążony
    > i zabierają stamtąd w podskokach wszystko co się da.
    >
    >> Moze dzis uda im sie do wieczora naprawic...
    >
    > Nie ma innej możliwości. Mają bardzo wymagających "nocnych"
    > klientów, z którymi na pewno nie chcą ciągać się po sądach.
    >
    >
    > Ponc
    > --
    > Kto misiowi urwał ucho?

    maja cos grzebać z soboty na niedziele

    Szanowni Abonenci,
    W zwiazku z koniecznoscia przeprowadzenia prac modernizacyjnych, uprzejmie
    informujemy, iż w nocy z soboty na niedzielę tj. z dnia 19.07.2008 na
    20.07.2008 w godzinach 05:00 - 06:00 rano wystapi 30 minutowe obnizenie
    jakosci wszystkich uslug .

    Za utrudnienia wynikle z tego tytulu sedrecznie Panstwa przepraszamy.

    W przypadku jakichkolwiek uwag, zwiazanych z uslugami Crowley Data Poland,
    prosimy o kontakt z Biurem Obslugi Abonenta: tel. 22/505 20 00; 0801 108
    801, e-mail: b...@c...pl W celu przyspieszenia identyfikacji Panstwa
    Firmy prosimy o podawanie numeru Klienta.





  • 18. Data: 2008-07-22 22:48:58
    Temat: Re: crowley...
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Wczoraj rano - pad obu dnsów na parę h.
    Teraz - zagramanica ledwo dyszy.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:
    1. Nikomu nie mów wszystkiego.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: