  • Data: 2011-03-09 18:58:13
    Temat: Re: [crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
    Od: <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chcę kupić uchwyt rowerowy i zastanawiam się nad jednym z dwóch
    > poniższych:
    >
    > http://www.bagazniki.sklep.pl/?6,mont-blanc-scott
    > http://allegro.pl/super-uchwyt-rowerowy-alu-zamki-wr
    oclaw-warto-i1493258404.html
    > (linki przykładowe, nie mam nic wspólnego ze sklepami)

    Mamy 4 uchwyty tego typu:
    http://allegro.pl/najtaniej-uniwersalny-na-kazdy-row
    er-najlepszy-i1484668973.html,
    kupione w jakimś hipermarkecie (bodajże Carrefour) poniżej 20 zł. Jeździmy
    z nimi od 2007 roku, przyajmiej 2 razy w roku trasa ok. 1000 km (czasem
    nawet 4 razy :-D). U nas na dachu wozimy 4 duże rowery (3 stalowe i 1
    aluminiowy, jeśli to ma jakieś znaczenie). Dodatkowo opony rowerów są
    zapinane paskami , które były w komplecie. Bagażnik rowerowy zakladany jest
    po ściągnięciu narciarskiego i tak do późnej jesieni jest wykorzystywany
    :-).

    Moim zdaniem, wystarczą tańsze.

    Jesli masz jakieś jeszcze pytania, chętnie odpowiem.

    Dorota