  • Data: 2011-03-09 11:29:05
    Temat: Re: [crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-09 11:18, J_K_K pisze:

    > W zasięgu rąk i wykrzywieniu kręgosłupa ?

    A i owszem.

    > Nie na siłę, tylko rozważamy rózne wady i zalety jednego
    > i drugiego rozwiązania.

    Więc jednak na siłę, skoro ciężko mówić by jego umiejscowienie na
    haku było jakiś specjalnym problemem przy wymianie koła.
    Podobnie jak ludzie narzekają na zapas montowany pod podłogą.

    > Bagażnik na klapę / zderzak w takiej sytuacji odpada w przedbiegach ;-)

    Zdziwisz się, ale i tutaj zaprzeczę - miałem już potrzebę 'wiskania'
    bagażnika w hb z dwoma rowerami na klapie. Jeden trzyma klapę, drugi
    'wiska'. Jak policzę, że była taka potrzeba 1 raz na powiedzmy 20 lat
    to raczej nie nazwę tego wadą, tylko konsekwencją miejsca montażu, za
    to zaletą mogę spokojnie nazwać brak zmiany wysokości środka ciężkości
    pojazdu, co działa przez cały czas jazdy, a nie tylko przez chwilę.