  • 51. Data: 2011-07-13 20:49:28
    Temat: Re: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-13 19:20, huck pisze:

    > waćpan niewiarowski najpierw pitolisz ze najnowsze odbiornika Garmina moga
    > to tamto czy owamto
    > a potem proponujesz uzywane zumo które do najnowszych odbiorników garmina ma
    > sie jak maluch do mersedesa

    pisalem o 2 funkcjach dostepnych w najnowszych garminach, birds eye oraz
    wgrywanie podkladow rastrowych. Taki odbiornik (nowy) jest niewiele
    drozszy od uzywanego zumo.

    > widać waść zwolenik garmina zaprzysieżony

    Lubie jakosc.

    > zarzadzanie mapami jak za króla cwieczka

    To znaczy ?

    > walka z mapsourcem włacznie z edytowaniem rejestru nu..panie

    A to nie znam, ja instaluje i dziala.

    > sposób obliczani aodległości od punktów smiechu warte

    rozwin

    > zeby sobie przygotowac kilka tras ..jescze nei doszedłem jak to w garminie
    > zrobić

    wyklikac w mapsource ? Dac 'nowa trasa' i sobie wyklikac w odbiorniku
    (niezbyt wygodne).

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 52. Data: 2011-07-17 06:14:34
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "zefir" <z...@S...pl> napisał w
    wiadomości

    > To już zaczyna mi się wszystko układać w rozsądną całość. Chyba jednak się
    > skuszę na tego Larka.

    Właśnie objechałem z nim i z Automapą Słowację, Węgry, Chorwację, Słowenię,
    Dolomity, Austrię (Grossglocknerstrasse też :), Czechy. Bez problemów.
    Objemka uchwytu na kierownicy trochę na nierównościach popuszczała
    (nawi lekko opadała). Ale potraktowanie jakimś Super Attakiem pomogło.
    Zapomnij o obsłudze Automapy w rękawicach. W słońcu ekran taki sobie.
    Ale wcale nie gorszy niż Garmina Oregon 300 (którego używałem wcześniej).
    No i przeżył kilka konretnych, kilkugodzinnych zlew bez problemu.
    Po zakupie musiałem jedynie wymienić przewód zasilający uchwyt motocyklowy,
    ponieważ nie ładował. Po prostu pech. W Bit Computer w Krakowie załatwili.
    Tam zresztą kupiłem sprzęta.

    Zdrufko
    Szymon

  • 53. Data: 2011-07-17 15:24:36
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 17 Jul 2011 08:14:34 +0200) ktos podajacy sie za Szymon Machel
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No i przeżył kilka konretnych, kilkugodzinnych zlew bez problemu.

    O! Dobrze wiedziec, bo tak po prawdzie to to urzadzenie spelnia norme
    IP52, czyli jest odporne na zroszenia a nie na polewanie woda :)
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 54. Data: 2011-07-17 19:34:19
    Temat: Odp: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
    > O! Dobrze wiedziec, bo tak po prawdzie to to urzadzenie spelnia norme
    > IP52, czyli jest odporne na zroszenia a nie na polewanie woda :)
    > --

    IP54
    http://www.aste.pl/index.php?idn=702

    Pzdr