  • 1. Data: 2011-07-09 16:11:48
    Temat: Opona 110/80 R17 - przod
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    Pomozcie bo lekko zglupialem. Szukam opony do Hondy CB 500 na przod. Wertuje
    internet, testy, opinie i nie wiem co wybrac. Kazdy poleca cos innego. W
    ostatnim Motocyklu polecaja Dunlop Roadstar - niestety jest problem z takim
    rozmiarem. Duzo osob zachwala Metzelery, inni gania Micheliny Pilot Activ.
    Jedne sa twarde jak plastik drugie miekke jak guma do zucia. Moze macie
    jakies swoje typy? Potrzebuje uniwersalna opone glownie na miasto (90%) i
    bliskie wycieczki (10%).

    Pozdrawiam
    Jaro

  • 2. Data: 2011-07-09 20:49:45
    Temat: Re: Opona 110/80 R17 - przod
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.07.2011 Jaro <j...@m...com> napisał/a:
> [...]
    > Jedne sa twarde jak plastik drugie miekke jak guma do zucia. Moze macie
    > jakies swoje typy? Potrzebuje uniwersalna opone glownie na miasto (90%) i

    To ja ci bardziej zamieszam i powiem: Pirelli sport demon.
    Kiedyś ktoś mi takie polecił do XJty i sprawdzały się świetnie. Jeździłem
    na nich przez niecałe 2 sezony (~10 miesięcy w roku), głównie właśnie po
    mieście. Trzymały b.dobrze, zużywały się powoli, sprzedałem je z XJotą.
    Ale porównanie miałem wtedy do Heidenau k ileśtam, które na deszczu
    w ogóle nie trzymały.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2011-07-10 05:37:54
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    > To ja ci bardziej zamieszam i powiem: Pirelli sport demon.

    Na oponeo sa za 313pln z zeszlego roku i za 385 z tego. Cena kuszaca. Gdzies
    mi sie juz obily te oponki o uszy, nie wiem czy jeden kumpel nie jezdzi tez
    wiec sie podpytam.

    Dzieki serdeczne

    Pozdr

  • 4. Data: 2011-07-10 10:44:07
    Od: "E...@g...com" <e...@g...com>

    Ja mam sport demony w kawie GPZ 600. Jestem bardzo zadowolony. Nie
    testowalem ich na mokrym, ale na suchym dalem rade je zamknac. Wydaja
    sie byc miekkie. Niestety nie moge powiedzieć nic o zuzyciu, bo
    przejechalem na nich 500km - jeszcze mają "włoski".