  • 31. Data: 2011-07-12 09:55:00
    Temat: Re: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 10:48, Marcin N pisze:

    > W instrukcji nie piszą nic o transmiterze FM, tymczasem na aukcjach w
    > Allegro widzę, że transmiter rzekomo posiada. Jaka jest prawda?

    nie ma...
    moj przynajmniej ;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 32. Data: 2011-07-12 10:13:09
    Temat: Odp: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ivh1o1$bhl$...@n...onet.pl...

    > W instrukcji nie piszą nic o transmiterze FM, tymczasem na aukcjach w
    > Allegro widzę, że transmiter rzekomo posiada. Jaka jest prawda?

    Pewnie "mylą" transmiter z Bluetooth'em.
    Jeżeli ktoś lubi słuchać radia / wiadomości drogowych,
    to transmiter i tak jest nieprzydatny.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 33. Data: 2011-07-12 20:39:48
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 12.07.2011 09:40, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Mon, 11 Jul 2011 23:42:40 +0200) ktos podajacy sie za zefir
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W zestawie sa dwie baterie, poza tym bez klopotu mozna pociagnac zasilanie
    > z motocykla, wszystko jest przygotowane od strony ladowarki.

    Dobra, teraz zakumałem, wcześniej Sowa mnie zbałamucił tą kulką :).
    Czyli z uchwytu motocyklowego wychodzi kabelek gotowy do podłączenia do
    instalacji, tak? Nie trzeba gniazda zapalniczki? To by zmieniało postać
    rzeczy.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 34. Data: 2011-07-12 20:42:59
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 12.07.2011 09:39, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Mon, 11 Jul 2011 21:50:14 +0200) ktos podajacy sie za zefir
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Trzyma porzadnie a dodatkowo nawigacja jest przykrecana srubka do uchwytu.
    > Nie ma szans zeby wypadla. Wczoraj testowalem na torze motocrossowym :)

    To już zaczyna mi się wszystko układać w rozsądną całość. Chyba jednak
    się skuszę na tego Larka.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 35. Data: 2011-07-12 20:54:15
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 22:39, zefir pisze:

    > Dobra, teraz zakumałem,

    wreszcie ;))

    > wcześniej Sowa mnie zbałamucił tą kulką :)

    pieszczoszek;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 36. Data: 2011-07-12 21:21:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]

    > Czyli z uchwytu motocyklowego wychodzi kabelek gotowy do podłączenia do
    > instalacji, tak? Nie trzeba gniazda zapalniczki? To by zmieniało postać

    Prawdziwe motocykle turystyczne maja gniazdo zapalniczki w standardzie.
    A te najlepsze to nawet dwa - jedno przy zegarach a drugie pod siedzeniem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 37. Data: 2011-07-12 21:40:19
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 12.07.2011 23:21, Kuczu pisze:

    > Prawdziwe motocykle turystyczne maja gniazdo zapalniczki w standardzie.
    > A te najlepsze to nawet dwa - jedno przy zegarach a drugie pod siedzeniem.

    Jak zobaczę na stronie ktm-a modele exc w kategorii "turystyczne" to
    wrócimy do dyskusji, ok?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 38. Data: 2011-07-13 06:06:00
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Jak dorzuce jedno gniazdo kolo zegarów do mojej TDMy to bede mial dobry
    rutystyk, jak dwa to bardzo dobry turystyk.
    OK.

  • 39. Data: 2011-07-13 06:22:40
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 12 Jul 2011 22:39:48 +0200) ktos podajacy sie za zefir
> [...]

    > Czyli z uchwytu motocyklowego wychodzi kabelek gotowy do podłączenia do
    > instalacji, tak? Nie trzeba gniazda zapalniczki? To by zmieniało postać

    Tak, jest tak jak piszesz. Gniazdko jest niepotrzebne.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 40. Data: 2011-07-13 06:25:19
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 12 Jul 2011 22:42:59 +0200) ktos podajacy sie za zefir
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To już zaczyna mi się wszystko układać w rozsądną całość. Chyba jednak
    > się skuszę na tego Larka.

    Dlatego tak pieje tutaj z zachwytu nad nim, bo ktos w koncu zrobil
    porzada, przemyslana nawigacje na moto i nie rzada za nia gory zlota :)

    Poza zamontowaniu wyglada to tak:
    https://picasaweb.google.com/pklimek/Enduro_Wiosna#5
    615046688403600210
    https://picasaweb.google.com/pklimek/Enduro_Wiosna#5