  • Data: 2011-07-13 11:53:37
    Temat: Re: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Wed, 13 Jul 2011 13:46:21 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Czytelnosc ekranu jest marna :(
    > Napalilem sie na niego jak szczerbaty na suchary, na szczescie poszedlem
    > do sklepu pomacac przed zakupem i sie zalamalem czytelnosc ekranu..
    > stare mio 550 mialo o klase lepszy wyswietlacz (do czytelnosci garmina
    > czy ipaq 214 nie porownuje bo to nie ta polka cenowa).
    > Znaczy da sie uzywac, ale nie widze sensu kupowania odbiornika za
    > 350-400zl skoro za podobna kase mozna miec gpsmap 60cs/csx (uzywany
    > oczywiscie) ktore dzialaja bez problemu latami. A 60cs na baterii
    > litowej (AA) wytrzymuje bez wymiany bateri 5-6 dni od rana do wieczora.

    Patrzylem sobie pod katem roznych Garminow, w tym uzywanych. Ale
    przekonalo mnie do Larka to, ze mozna sobie tam w zwiazku z tym ze jest to
    WindowsCE wgrac rozne programy do nawigacji. Wiec w drogowym
    motocyklu/samochodzie mozna uzywac np Automapy, a na enduro OziExplorera.
    Garmin nie daje takich mozliwosci.

    > stosunek cena/jakosc oczywiscie byje na glowe Garmina. Tylko jak juz sie
    > slipie na ekranik to jakos tak mi przechodzi radosc z oszczednosci ;>

    Jak dla mnie to czytelnosc jest w miare OK, mogla by byc lepsza ale tak
    czy inaczej jesli chce zrobic cokolwiek wiecej niz sprawdzic na 'kompasie'
    czy jade w dobra strone to musze sie zatrzymac. A tedy to juz bez roznicy
    jaki ekranik mam przed soba. Chyba ze tego garmina da sie obslugiwac w
    rekawiczce lecac 60km/h po dziurach w pelnym sloncu - to wtedy faktycznie
    moze warto doplacic :)

    > btw dalej ma 64mb ram czy zwiekszyli ?

    Nie interesowalem sie, dziala AutoMapa i Ozi bez klopotow, wiec
    najwyrazniej RAMu jest wystarczajaco :)

    > PS. zumo 550 tez uwazam za gorsze od gpsmap60 jesli chodzi o czytelnosc
    > ekranu.

    Za cene Zumo mozna kupic 5 larkow!

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R