  • Data: 2011-07-13 11:46:21
    Temat: Re: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-13 13:36, Piotr Klimek pisze:

    > A co jest nie tak z Larkiem?

    Czytelnosc ekranu jest marna :(
    Napalilem sie na niego jak szczerbaty na suchary, na szczescie poszedlem
    do sklepu pomacac przed zakupem i sie zalamalem czytelnosc ekranu..
    stare mio 550 mialo o klase lepszy wyswietlacz (do czytelnosci garmina
    czy ipaq 214 nie porownuje bo to nie ta polka cenowa).
    Znaczy da sie uzywac, ale nie widze sensu kupowania odbiornika za
    350-400zl skoro za podobna kase mozna miec gpsmap 60cs/csx (uzywany
    oczywiscie) ktore dzialaja bez problemu latami. A 60cs na baterii
    litowej (AA) wytrzymuje bez wymiany bateri 5-6 dni od rana do wieczora.

    > Garmina, ale biorac pod uwage cene to ciezko mi sie do czegokolwiek
    > przyczepic.

    stosunek cena/jakosc oczywiscie byje na glowe Garmina. Tylko jak juz sie
    slipie na ekranik to jakos tak mi przechodzi radosc z oszczednosci ;>
    btw dalej ma 64mb ram czy zwiekszyli ?

    pozdr
    newrom
    PS. zumo 550 tez uwazam za gorsze od gpsmap60 jesli chodzi o czytelnosc
    ekranu.
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.