  • Data: 2011-07-13 12:10:48
    Temat: Re: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-13 13:53, Piotr Klimek pisze:

    > Garmin nie daje takich mozliwosci.

    Owszem, ale nie widze takiej potrzeby, mapy w formacie garmina masz
    praktycznie dookola swiata, jesli czegos nie mozna kupic to najczesciej
    dany rejon jest zrobiony przez maniakow (zobacz sobie zestaw map topo
    robiony przez Gpsmaniaka), teoretycznie mozna te mapy odpalic na
    mobileXT ale to gowniany program, nie dorownuje wygoda odblugi AM/IGO/itp.
    Mialem troche palmtopow z igo, am, oziexplorerce...
    jedynie ozi byl przewaga.. ale to sie przeciez zmienilo, w nowych
    odbiornikach mozesz sobie wgrac mape skanowana (albo zdjecie sat -
    bird's eye).

    > Jak dla mnie to czytelnosc jest w miare OK, mogla by byc lepsza ale tak
    > czy inaczej jesli chce zrobic cokolwiek wiecej niz sprawdzic na 'kompasie'
    > czy jade w dobra strone to musze sie zatrzymac. A tedy to juz bez roznicy
    > jaki ekranik mam przed soba. Chyba ze tego garmina da sie obslugiwac w
    > rekawiczce lecac 60km/h po dziurach w pelnym sloncu - to wtedy faktycznie
    > moze warto doplacic :)

    Jesli masz dostatecznie silny uchwyt w prawej rece i dostatecznie
    stepiony instynkt samozachowawczy to jasne ze sie da. Bo obsluguje sie
    przyciskami, a nie mazianiem po ekranie :)
    Co do czyelnosci to zerknij
    http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=2&t=8524
    Oregon ma niezly wyswietlacz jak na mizianca, widac roznice.
    A do larka kup sobie folijke brando matowa, zwiekszy Ci sie czytelnosc w
    pelnym sloncu (nie bedzie lusterka).

    > Nie interesowalem sie, dziala AutoMapa i Ozi bez klopotow, wiec
    > najwyrazniej RAMu jest wystarczajaco :)

    pomiedzy 64 a 128 wystepuje znaczna roznica w szybkosci odswierzania,
    rekalkulacji itd Bo odpalic to sie wiekszosc softu da przy 32mb.

    > Za cene Zumo mozna kupic 5 larkow!

    Nie mozna, uzywane zumo kosztuje ok 1tys pln. Chcesz ?

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania