  • 41. Data: 2017-01-04 10:39:39
    Temat: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 09:08:23 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Problem w TV lub serwerze - nie w samym DLNA.

    Możliwe. Odpytuję Irokeza co tam u niego za soft to obsługuje. Ale są
    wątpliwości - mój TV napisów do filmu na pendrajwie też nie czyta.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 42. Data: 2017-01-04 10:41:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Taak... ale wolne, niestety. Kup z drugiej ręki lapek z współczesnym
    > prockiem (np. i5) ale rozbitą matrycą i wykończoną baterią a nawet
    > rozpieprzoną klawiaturą, powieś za TV, podłącz po HDMI i masz co
    > potrzebujesz. Oczywiście zainstaluj lekkiego linuksa. A do obsługi kup
    > sobie klawiaturę bezprzewodową z touchpadem. Włączaj lapka jednocześnie
    > z TV, chyba nie sprawi ci to specjalnego kłopotu. W razie czego zapytaj
    > na p.m.e :)

    wolne??
    pierwsze htpc miałem na raspberry pi 1 - to najwolniejsze, ale
    teraz pracuje jako streaming radia internetowego (rune audio).
    Obecnie mam klona maliny - orange pi i śmiga jak głupie.
    Pobiera tylko parę wattów i nie szumi.
    Nie mów, że lepszy lapek i to jeszcze z windą...

  • 43. Data: 2017-01-04 10:43:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2017-01-03 o 21:34, Irokez pisze:

    > I teraz widział bym sens dla kolejnego pudełeczka - ale czy R Pi
    > potrafiłby po podłączeniu dysku po USB, robić jednocześnie za serwer
    > DLNA oraz odtwarzacz do tego jednego TV w sypialni?

    oczywiście

  • 44. Data: 2017-01-04 11:08:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 01:15, jakson pisze:

    > A skad wiesz czy bardziej odpowiednia dla niego bedzie matryca IPS czy *VA?
    > No i nie zmienia to faktu (jak wspomnial Cavallino), ze LG w "smarcie"
    > wyprzedza inne marki o lata swietlne.
    > Ale i tak jestem za zewn. kompem - tak, wiem - dodaktowy pilot, to
    > dodatkowa rzecz, ktora moze sie zepsuc i w ogole...
    > Cos za cos.

    dodatkowy pilot?
    niekoniecznie.
    1. raspberry - cec
    2. harmony lub podobny

  • 45. Data: 2017-01-04 11:22:26
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > dodatkowy pilot?
    > niekoniecznie.
    > 1. raspberry - cec

    Ok, CEC fajnie automatyzuje wlaczanie i wylaczanie miniPC, ale:
    - miniPC musi to wspierac (nie kazdy miniPC to malina)
    - nadal potrzebujemy drugiego pilota do zwyklej obslugi (filmy, youtube,
    przegladarka, gry)

    > 2. harmony lub podobny

    Drogie :/

  • 46. Data: 2017-01-04 11:30:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 11:22, jakson pisze:

> [...]
    > - miniPC musi to wspierac (nie kazdy miniPC to malina)
    > - nadal potrzebujemy drugiego pilota do zwyklej obslugi (filmy, youtube,

    malina akurat wspiera i nie dotyczy to tylko włącz/wyłącz.
    w pełni steruje (openelec)
    innych mini nie testowałem.
    na głównym monitorze mam orange pi - i ten nie wspiera, ale
    nie przeszkadza mi to.

    > Drogie :/

    ale dobre.
    kiedyś w Lidku były dobre i b. tanie ichnie.

  • 47. Data: 2017-01-04 11:33:49
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > oczywiście

    Serwer DLNA to odpali na chyba-kazdym routerze z USB a jak router jest
    wspierany przez OpenWrt to na 100% odpali.

  • 48. Data: 2017-01-04 12:08:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > Obecnie mam klona maliny - orange pi i śmiga jak głupie.
    > Pobiera tylko parę wattów i nie szumi.
    > Nie mów, że lepszy lapek i to jeszcze z windą...

    jakie oficjalne telewizje internetowe można oglądać na raspberry?
    ToMasz

  • 49. Data: 2017-01-04 12:41:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 12:08, ToMasz pisze:

    > jakie oficjalne telewizje internetowe można oglądać na raspberry?
    > ToMasz

    ja czasem korzystam tylko z tvp i tvn.
    więcej nie instalowałem z powodu nikłego zainteresowania telewizją.
    najczęściej jak mam coś znaleźć to YT

  • 50. Data: 2017-01-04 12:49:31
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-01-04 o 08:52, ToMasz pisze:

    > czy mógłbyś sprawdzić jak na tv działa:
    > ipla

    Działa ale nie korzystam.

    > tvnplayer
    Działa ale nie korzystam.

    > coś co wymaga silverighta
    > videostar

    Sprawdzę czy mam.

    > netfilx

    Jest (nawet jest dedykowany przycisk na pilocie do włączania Netflixa).
    Nie mam jeszcze tam konta, ale przynajmniej pojawia się strona do logowania.

    > amazontv

    Sprawdzę czy mam.

    --
    pozdrawiam